|
S: NAD T777 + Dali Mentor 6 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Brug gls... De vil gerne ;) husk og forsikre så dyre pakker..
|
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
||
mentormic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2013 Status: Offline Point: 30 |
|
der står de kun tager pakker op til 20 kg
![]() |
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Hvis du har mulighed for b2b tager GLS selv meget tunge pakker 0-30 alm over 30 på palle (mener jeg ;-)
BS
|
||
![]() |
||
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
|
NAD T777 er solgt !
Dali Mentor 6 er forsat til salg :-) |
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Hva endte du med at få? :)
|
||
|
||
![]() |
||
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
|
Hej Rasmus vi blev enig om 11.000 kr
|
||
![]() |
||
|
Udmærket, det virker fair for begge parter ;) dejligt for dig det til at komme af med trods alt ;)
|
||
|
||
![]() |
||
mentormic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2013 Status: Offline Point: 30 |
|
Jeg er også rigtig godt tilfreds indtil nu der var også ca 15 meter van hul cs122 kabel og nogle banan stik har lige fået sat det til mine nye mentor 6 og det spiller som en drøm
![]() så glæder mig til i morgen hvor huset ikke sover så den kan få en spand kul ![]() så håber jeg han kan komme af med højtalerne der må være nogle der ikke havde mønt da de var på tilbud men er blevet vilde med mentor højtaleren. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
Det glæder mig at du er tilfreds, det er også en lækker forstærker du har købt dig :-)
Jeg har en mulig køber der kigger forbi i morgen formiddag, så de er højst sandsynlig også væk nu :-)
|
||
![]() |
||
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
|
Har du set hvad den blev solgt for smarte?? Redigeret af ReneJ - 24-Februar-2013 kl. 11:20 |
||
![]() |
||
|
Dali mentor solgt.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |