recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: NAD VISO 1 (solgt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: NAD VISO 1 (solgt)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Madmanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: NAD VISO 1 (solgt)
    Sendt: 16-August-2014 kl. 18:11
Fordi jeg har købt et 'rigtigt' stereoanlæg sættes hermed min velfungerende hvide NAD VISO 1 til salg. Jeg har ikke længere kassen, så afhentning på Frederiksberg foretrækkes. Smile Alder omkring 2 år, men fungerer som sagt upåklageligt.

Specs:
  • NAD Direct Digital™ DAC/Amplifier - 35 bit/844kHz, 0.005% THD
  • Frequency Response - 33Hz – 28kHz (-6dB) Anechoic, 50Hz to 20K
  • Bluetooth aptX wireless high fidelity receiver works with any Bluetooth device.
  • Optical digital input accepts up to 24/96k music from external devices like TV, Disc Player or Media Streamer.
  • NAD Direct Digital™ amplifier eliminates all analogue circuitry and offers very high efficiency and low power consumption.
  • Bi-amplified system with digital crossover and bi-amplification for lowest distortion and widest frequency response.
  • Music from iPod in digital domain bypassing all analogue circuitry.
  • Component Video Output sends iPod Videos to your HD TV while playing the sound track.
  • Docking Cradle can rotate 90 degrees, allowing for 'portrait' or 'landscape' orientation of your iPhone or iTouch.
  • 30 pin iPod connector charges your iPod while transferring audio and video signals to the VISO 1.
  • USB port for software upgrades.
  • IR remote control.

Pris: 900,- (foretrækker Mobilepay Smile)

Redigeret af Madmanden - 21-August-2014 kl. 11:18
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 08:51
Evt. bytte m. en Logitech UE Boom. :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 11:30
Nu skal der altså ryddes op - ny pris 700,- Shocked
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu