|
S: Nedsat Samsung UE55F9005 med Evolution Kit |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
skodacars ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2016 kl. 14:06 |
55” UHD 4K TV opdateret med SEK-3500U/ZA Evolution Kit. Købt i December 2013, kvittering haves. Opdateret med evolution kit i oktober 2015. 4x HDMI 2.0a, HDCP 2.2, VP9, HEVC, HDR, 3D, Netflix 4K, viaplay, tv2play osv. Der er ikke længere garanti på tvet, men der er 2års reklamation på SEK.3500 boksen. I perfekt stand, ingen ridser eller ligene, alt tilbehør medfølger selvfølglig (der i blandt 2 stk fjernbetjeninger) og alt virker perfekt. Priser er til forhandling, så kom med et bud og vi ser på det der medfølger ikke vægbeslag, men den originale fod. Befinder sig i Sunds ved Herning. Pris ide: 4000kr Redigeret af skodacars - 20-December-2016 kl. 19:21 |
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kit hvad gør det?
|
|
Sony 55w828b
sony str-dn1080 Oppo 203 bluray/UHD Vifa bluespark front/center baghøjtaler system audio SA 205 |
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
har lige opdaget det sorry
|
|
Sony 55w828b
sony str-dn1080 Oppo 203 bluray/UHD Vifa bluespark front/center baghøjtaler system audio SA 205 |
|
![]() |
|
hvad tænker du selv af pris
|
|
Sony 55w828b
|
![]() |
|
skodacars ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Nok omkring de 5000kr, eller prøv kom med et bud.
Redigeret af skodacars - 17-December-2016 kl. 18:06 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Hvor er dette tv købt, forefindes der en kvittering, hvor gammelt er det, er der atadig garanti, er der købt forsikring til tvet, hvor bor du selv kan tvet afhentes sendes. Er der original emballage, vægophæng billeder af det omtalte tv.
Kan det egt. Leveres og hvis i hele landet eller hvis ikke så hvilke dele. Se hvis du nu skrev disse ting på forhånd aå havde du en tigtig salgsannonce |
|
![]() |
|
bevares
![]() Men spørg endelig vis der ønskes mere info.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Super. Du mangler bare stadig sted, jeg kan ikke finde det ihvertfald, måske jeg er blind.
|
|
![]() |
|
Doh
![]() |
|
![]() |
|
Ah du er tæt på mig. Men jeg kan ikke imødekomme dit priskrav, Skal i hvert fald først ha tjekket skærmen ud. Kunne jo være interessant da det hvis var en af samsungs topmodeller. Nu skal jeg ikke være sjov, men er konsensum ikke at de plejer at gå i stykker efter de 2 år :-)
|
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
Det var før den tid, det var vist i årene inden 2010-2011 der var de problemer med at konstruktionen var lavet til kun at holde i 2 år.
Jeg har selv en ue46es8005 og den er købt i juni 2012, og det fejler ikke noget og har ikke haft nogle tegn på at ville fejle. Redigeret af Waver - 17-December-2016 kl. 23:59 |
|
![]() |
|
Du skal da være mere end velkommen til at komme og se på skærmen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |