|
S: Netgear ReadyNas Duo RND2210 V2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2013 kl. 23:43 |
Hej jeg har en Netgear ReadyNas Duo RND2210 V2 jeg gerne vil sælge, uden diske.
Pris: Starter forsigtigt med hbo 250kr + porto, eller afhentet. Alder er lidt ukendt, da jeg selv købte den brugt, men den blev for lille til mit behov. Redigeret af guldhammer - 24-August-2013 kl. 11:30 |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
250 budt,Ved ikke om det muligt at afhente da jeg ikke ved hvor du er i landet. |
|
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Alder, stand, kvitt., og hvor bor den?
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
kr. 300,-
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Jeg er fra Randers.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Alder er lidt ukendt, da jeg selv købte den brugt, men den blev for lille til mit behov.Den bor i Randers.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Noteret.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Jeg lader den lige køre indtil Søndag midnat, for at de 2 andre som har spurgt til den
får en mulighed for at byde, ellers får du den til 300 + porto.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
350 PP budt herfra
|
|
![]() |
|
Noteret.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Støjer den en del? Og er der fejl/mangler?
|
|
![]() |
|
Nej den støjer kun lidt når den booter op. Nej jeg har ikke oplevet fejl/mangler ved den, men den blev for lille til mit behov.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |