|
S: Nexus 7 2013 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DaChr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2013 Sted: Køge Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-November-2014 kl. 12:31 |
Hej.
Siden jeg har brugt min Nexus 7 (2013) minimalt siden jeg fik den sidste år, så tænker jeg at det er på tide at sælge den, så en anden kan få gavn af den. Den har ikke en eneste ridse eller noget i den stil. Den er brugt minimalt, så den burde virkelig ikke fejle noget. Kun seriøse bud, tak. ![]() ![]() Redigeret af DaChr - 01-November-2014 kl. 12:33 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan kun tale godt om Nexus 7.
Den er noget af det bedste til at se film på, da dens skærm bliver udnyttet optimalt og højttalere i top og bund giver stereolyd, når den vendes i tværformat.
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Har sendt dig en PB
|
|
![]() |
|
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
Hvad tænker du på af pris ?
|
|
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
|
![]() |
|
DaChr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2013 Sted: Køge Status: Offline Point: 21 |
Jeg tænker omkring 1200.
|
|
![]() |
|
Det kan selvfølgelig debatteres. Mht. prisen.
|
|
![]() |
|
tueholmgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 352 |
har du kvittering på den?
|
|
T H Æ K T |
|
![]() |
|
Ja, det har jeg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |