|
S: Nexus 7 32GB Wifi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2013 kl. 17:51 |
Næesten ny Nexus 7 sælges. Købt hos ProShop og stadig med reklamationsret.
100% OK - funktionsmæssig og kosmetisk. Original emballage, tilbehør og kvittering haves. Sælges da jeg vil prøve en iPad/iPad Mini. Befinder sig i Aarhus C. Smid jeres bud. |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hbo 1000 kr.
|
|
![]() |
|
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
"Stadig reklamationsret"... Men hvor meget...?
|
|
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
|
![]() |
|
Den er ca. 6mdr. gammel.
Det er da i øvrigt ret vildt, at en 2-3 år gammel og brugt iPad 2 (WIFI only og uden reklamationsret) kan sælges for 2-2500 kr. herinde, men en Nexus 7 er ingen interesseret i. ![]() Tror bare jeg beholder den som fjernbetjening til min musik/netflix.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Tjahh - hvis jeg ikke netop havde købt den nye Nexus 7, ville jeg da have været interesseret :-)
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1222 |
Me too, tipsen - jeg fik den i føds'dag's gave og hold da fest, hvor den bare er "nice" og hurtig, især efter opgraderingen til Android 4.3.
Kan varm anbefale denne fede tablet. Og så her til kun 1000 spir.
![]() |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
Fejl - slet.
Redigeret af kaizer - 01-September-2013 kl. 08:29 |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Jeg vil byde dig 800,- også henter jeg selv.
Ved godt det er under HBO, men syntes du skulle have budet alligevel.
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Udbud vs. efterspørgsel ![]() Havde selv den første Nexus 7 og hold da op en fed tablet! Men der er bare stadigvæk en masse i Android, som jeg ikke kan blive venner med, og derfor røg den ud til fordel for en iPad Mini.
|
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
byder 900 kr pp
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Jeg vil gerne byde 1.000 kr. plus forsendelse.
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Noget nyt om salget?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |