|
S: Nikon d40 spejlrefleks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 11:04 |
Har nogle år på bagen men er ikke brugt meget. Hvad kan man få for sådan et ?
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lykkedes ikke at sætte billede ind, men det kan ses her
https://www.dropbox.com/s/q0yuftb1y91qliq/2014-10-21%2010.57.24.jpg?dl=0 |
|
![]() |
|
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Det kommer lidt på om (og hvor meget) tilbehør der er med til - og om det evt. kræver rensning. Men du skal nok ikke forvente at komme meget over 600-700,-
|
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
Hej Jesper,
Jeg kunne godt være interesseret i det kamera. Men det ville være rart at høre hvilket tilbehør der er med og om det virker. Hvilken linse følger med?
|
|
![]() |
|
Tak for svar. Der medfølger et 18-55 kit objektiv, lader/batteri og en taske. Jeg har netop testet det og det virker som det skal
|
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
Bor du i Københavnsområdet? Så vil jeg evt gerne hente det, men hvad vil du sige til 500 afhentet?
|
|
![]() |
|
Jeg bor i 2860. Jeg tror lige det får en chance på dba og ser om det ikke kan indbringe lidt mere
|
|
![]() |
|
Ok. Hvor meget vil du da gerne have for det?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |