|
S: Nilfisk smart vinduesvasker |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2016 kl. 08:37 |
|
Har sådan en helt ny i æske, aldrig brug.
https://consumer.nilfisk.dk/da/cases/Vinduesvasker/Pages/Nilfisk-Smart-Vinduesvasker.aspx 225kr |
||
![]() |
||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvor befinder den sig? :-)
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Sted: Vallensbæk, KBH
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
hvis du vil sende, køber jeg den gerne
|
||
![]() |
||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
|
Når sælger har solgt sin, har jeg også en til salg, godt nok i blå. Befinder sig i 9280 Storvorde. Den er brugt 1-2 gange.
Redigeret af matv88 - 13-Juli-2016 kl. 11:52 |
||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
||
![]() |
||
primeradk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 324 |
|
.
Redigeret af primeradk - 13-Juli-2016 kl. 12:32 |
||
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.
|
||
![]() |
||
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
|
jeg kan sagtens sende. Send pm :)
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Har du ikke været her længe nok til at vide, at man selv kan oprette sine egne salgsannoncer?
|
||
![]() |
||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
|
Dovenskaben længe leve. Jeg er ikke ude på at spolere sælgers salg og min kun til salg hvis sælger får solgt sin, kunne blot se at flere var interesseret - så rent service fra min side ![]() |
||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
ahhh... så udbud og efterspørgsel påvirker altså ikke sælgers annonce? Men nu skal jeg nok undlade at bidrage til dit reklamefremstød ;) Men fin oplysning ... vi kan nu ikke bare købe en, men to reseevekoner :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |