recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Nilfisk smart vinduesvasker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Nilfisk smart vinduesvasker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Status: Offline
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Nilfisk smart vinduesvasker
    Sendt: 13-Juli-2016 kl. 08:37
Har sådan en helt ny i æske, aldrig brug.

https://consumer.nilfisk.dk/da/cases/Vinduesvasker/Pages/Nilfisk-Smart-Vinduesvasker.aspx

225kr
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 09:51
Hvor befinder den sig? :-)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 10:03
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 10:05
hvis du vil sende, køber jeg den gerne
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 11:52
Når sælger har solgt sin, har jeg også en til salg, godt nok i blå.

Befinder sig i 9280 Storvorde.

Den er brugt 1-2 gange.

Redigeret af matv88 - 13-Juli-2016 kl. 11:52
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
primeradk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Juni-2005
Sted: Gilleleje
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér primeradk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 12:31
.

Redigeret af primeradk - 13-Juli-2016 kl. 12:32
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.

Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2009
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 12:33
jeg kan sagtens sende. Send pm :)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af matv88 matv88 skrev:

Den er brugt 1-2 gange.

Har du ikke været her længe nok til at vide, at man selv kan oprette sine egne salgsannoncer? 
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Oprindeligt skrevet af matv88 matv88 skrev:

Den er brugt 1-2 gange.

Har du ikke været her længe nok til at vide, at man selv kan oprette sine egne salgsannoncer? 

Dovenskaben længe leve. Jeg er ikke ude på at spolere sælgers salg og min kun til salg hvis sælger får solgt sin, kunne blot se at flere var interesseret - så rent service fra min side
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 18:10
ahhh... så udbud og efterspørgsel påvirker altså ikke sælgers annonce? Men nu skal jeg nok undlade at bidrage til dit reklamefremstød ;) Men fin oplysning ... vi kan nu ikke bare købe en, men to reseevekoner :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu