|
S: Nintendo classic mini (måske) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2017 kl. 18:46 |
Hvad kan sådan én koste? Købt i England så vidt jeg husker. Alt emballage haves, kun brugt få timer Bud modtages, men ingen garanti for salg
|
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
600-700 vil jeg tro, har selv lige købt en til 700. der var brugt meget lidt, alle kabler var ubrugt osv.
|
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
har lige købt en ny i bilka for 595kr, så vel mindre end det.
\René Redigeret af binne - 28-Marts-2017 kl. 17:02 |
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Er der nogle bud på 600 kr?
|
|
![]() |
|
Ok, jeg troede ikke den var til at få nogle steder
|
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
De var i bilka avisen sidste uge. ved ikke hvor mange de har haft, eller hvor svære de er at få. Kan dog ikke finde dem derinde nu.
|
|
![]() |
|
anubissah ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-December-2012 Status: Offline Point: 3 |
Hej vclarke
Jeg vil gerne købe den for 600 kr. Smid en PM, hvis det er noget vi kan lave en aftale om :) Mvh Mikael Jørgensen |
|
![]() |
|
Jeg beholder den indtil videre. Man kan nemlig få et smart joystick til den https://www.gucca.dk/steelplay-retro-line-edge-arcade-joystick-til-nes-classic-mini-inkl-cheat-p367238 Redigeret af vclarke - 30-Marts-2017 kl. 10:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |