|
S: Nintendo DS spil |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2013 kl. 20:34 |
Følgende titler, alle købt i USA, sælges:
Kan afhentes i Søborg i dagtimerne, Fredensborg aften og weekend eller sendes for købers regning. Pris: Vel en 30-40,- pr. stk. - eller kom med et bud, og alle bud afgives som afhentet eller pp. Gud i denne tråd = mig selv
![]() Redigeret af saaby - 18-Juni-2013 kl. 18:34 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg giver gerne 125,- med forsendelse for NSMB og Mario Kart. Såfremt spillene er originale, selvfølgelig.
|
|
![]() |
|
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
1 eller 2 stk. NSMB, og kan du klare dig med forsendelse som økonomibrev incl. indleveringsattest? Og ja, de er, selvfølgelig, originale og incl. æske + Instruction Booklet. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12456 |
Et enkelt NSMB er fint.
Jeg ved ikke hvad et økonomibrev med indleveringsattest er. |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
økonomibrev med indleveringsattest er:
B-post & dette: IndleveringsattestEn indleveringsattest er et bevis på, at et almindeligt brev er indleveret til Post Danmark. Indleveringsattesten kan købes samtidig med, at brevet indleveres på posthuset. Vi yder ingen erstatning, hvis et almindeligt brev bliver væk, beskadiges eller hvis indholdet mangler helt eller delvist. Du kan få blanketten Postkvittering/Indleveringsattest på posthuset og den skal udfyldes, inden brevet indleveres. Du kan også udfylde og printe din Postkvittering/Indleveringsattest på forhånd via vores Postkvittering/Indleveringsattest |
|
![]() |
|
Takker - kunne ikke have forklaret det bedre ![]() Laver om i teksten så evt. fremtidige bud skal være pp (vidste jeg havde glem noget da jeg lavede tråden
![]() Redigeret af saaby - 14-Maj-2013 kl. 07:08 |
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
Virker spillene på en dansk Nintendo DS? Eller hvordan er det nu? Hvis ja, afhenter jeg gerne NSMB + MarioKart for 75. Eller kun NSMB (hvis Kart er solgt) til 40 kr. Mvh Davor Redigeret af davorgekko - 14-Maj-2013 kl. 23:43 |
|
![]() |
|
Ahhh.... Vidste der var noget mere vigtigt jeg havde glemt. Spillene har kørt uden problemer på en Nintendo DSi købt hos Elgiganten. Har ikke hørt fra Naiera mht. forsendelse, men ret skal være ret, så nu får han lige til i eftermiddag til at give lyd fra sig (selv om jeg vil sige at afhentning er at foretrække frem for forsendelse). |
|
![]() |
|
david79 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2008 Sted: mn, USA Status: Offline Point: 173 |
DS spil skulle ikke været begrænset til region.
DSi spil skulle være det - men der er meget få DSi spil på markedet (Jeg har aldrig set nogle). 3DS spil har region codes. |
|
![]() |
|
Jeg springer fra og lader afhenterne komme til
![]() |
|
![]() |
|
david79: Takker for oversigten. Naiera: Tak for tilbagemeldingen. davorgekko: 75,- er ok, sender dig en PM.
Redigeret af saaby - 15-Maj-2013 kl. 14:14 |
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
Hm - på nettet ser det ud til, at min 3DS (som jeg ville spille dem på) faktisk er regionslåst? Altså ikke kun spil til 3DS - men selve konsollen?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |