|
S: Nintendo Wii, controllers og chip |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2012 kl. 23:52 |
Hejsa,
Jeg har haft en Nintendo Wii, med 2 controllere + 1 Nunchuck + chip liggende i lang tid uden at have tid til at bruge den og sælger derfor. Jeg har original emballage, samt alt originalt tilbehør. Virker selvfølgelig 100% perfekt. Kan afhentes i København (helst) eller sendes. Sælges til HBO 450,-
|
|
Rygning ødelægger dit syn.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Sonymand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg er interesset i din Wii..
du har en PM
|
|
![]() |
|
fatbass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
hej vil meget gerne købe den meget meget hurtigt afhentet i kbh :-) 500 kr?
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Hvilken chip er der tale om?
|
|
![]() |
|
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
Der er budt 550 kr + pp. gennem pm.
Lader den køre til i aften.
Redigeret af DrRetina - 21-September-2012 kl. 18:36 |
|
Rygning ødelægger dit syn.
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |