|
S: NMT Popcorn Hour A200 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JKL-DK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2012 kl. 20:02 |
Jeg har en NMT Popcorn Hour A200, jeg ikke bruger og derfor sælger. Den er brugt meget lidt og i rigtig fin stand. Der medfølger alle kabler som den er købt med, samt fjernbetjening.
Den sælges uden HD. Pris idé kr. 300,00 + evt. porto. Den befinder sig i Hjørring. /JKL
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 300
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
JKL-DK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Modtaget, men der mangler lige beløbet til porto
![]() |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Det glemte jeg... sorry stopper ved de 300 held og lykke med salget
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
Kan den afspille MKV og hvad er porto'en på sådan en fætter ?
/soli
|
|
![]() |
|
Hej Soli.
Jeps, den afspiller MKV. Se hvad den ellers kan på link http://www.popcornhour.com/onlinestore/index.php?pluginoption=catalog&mainItemId=20 Porto er så vidt jeg husker kr. 80,00. Så den første der byder kr. 380,00 er køber. /JKL
|
|
![]() |
|
spersson2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: odense Status: Offline Point: 493 |
Løkker: byder de367 kr(post uden omdeling)!!:hvis alt virker som det skal og der er kvittering,eller salgsvittering:).
Den kan da godt snuppe 1080p mkvér med srt sub i samme mappe ikke? Mvh Søren
|
|
Ht Energy: f:22.2 b:22.1 c:rvs reference Tv:samsung LE40M87 Kabler:Subra,ixos |
|
![]() |
|
Er solgt til Soli.
|
|
![]() |
|
spersson2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: odense Status: Offline Point: 493 |
Var jeg ikke først? ;)
|
|
Ht Energy: f:22.2 b:22.1 c:rvs reference Tv:samsung LE40M87 Kabler:Subra,ixos |
|
![]() |
|
Desværre Spersson. Aftalen blev lavet i aftes. Håber du finder noget andet du kan bruge
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |