|
S: Nokia Lumia 930 - Orange HBO: 500,- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2016 kl. 10:12 |
Hej alle.
Da jeg netop er blevet en glad iPhone ejer skal min gamle mobil videre i livet. :-) Det er som overskriften siger en Nokia Lumia 930 - Orange Den fremstår i super stand, med enkelte små tegn på brug ved to af hjørnerne. Den har INGEN skader i glasset andet end små lommeridser. Den er fuld funktionel, der medfølger kvittering fra d. 30/5-2015 Den fik d. 29/2-2016 skiftet mainboard, ramme samt skærm. Der medfølger original oplader. Billeder kan ses her: http://imgur.com/a/ej7EU Er det noget for dig kan den hentes i Svendborg, eller sendes for købers regning. Prisen er som overskriften siger HBO: 500,- / Køb nu: 650,- Redigeret af fausing - 08-November-2016 kl. 10:19 |
|
![]() |
|
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey Fausing,
Hvis den bruger nano-sim så køber jeg den gerne (inkl noget forsendelse). Mvh Mikkel
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Ja til Nano-sim
Jeg noterer dit bud på 500,- og har tilføjet en Køb nu på 650,- Ved hurtig handel giver jeg evt. porto, sendt som pakke med track and trace :-) Redigeret af fausing - 08-November-2016 kl. 10:21 |
|
![]() |
|
SOLGT til mtange :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |