|
S: nVidia Shield - Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BoomBanG ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 148 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2016 kl. 11:55 |
Sælger et stk. nVidia Shield 16GB, med fjernbetjening og stander.
Købt den 8.1.2016, altså garanti på den. ![]() Kvittering haves. Dog tror jeg ikke at jeg kan finde emballagen, - hvilket gør, at jeg foretrækker afhentning. Har nulstillet Shielden. HBO: 800,- Befinder sig i Sønderborg ![]() Redigeret af BoomBanG - 01-Januar-2017 kl. 12:15 |
|
"Hellere styr på lortet end lort på styret"
|
|
![]() |
|
BoomBanG ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 148 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
![]() |
|
"Hellere styr på lortet end lort på styret"
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil gerne købe den for de 800kr plus Porto. Kan du ikke sende en PM, så kan vi tage den derfra
![]() Flot, jeg så ik at der stod solgt i emnetfeltet ![]() Redigeret af DanishBacon - 17-Januar-2017 kl. 21:58 |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |