|
S: Ny OnePlus 2 + Kevlar Cover |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2015 kl. 18:56 |
Halløj.
Jeg fik en invite mens vi var på IFA, den skulle claimes i dag, og af mig, så jeg har købt en OnePlus 2 64GB + Kevlar Cover - Det samme sæt som den jeg anmeldte for en måneds tid siden. Jeg har ikke modtaget den endnu, og vil ikke tjene på den, men syntes det var spild at lade en invite gå til spilde. Hvis nogen vil købe den, så er prisen præcis: 3.391,00 - Det var det jeg betalte inkl. levering. Kopi af kvittering medfølger naturligvis så ingen kan sige at jeg vil tjene på det. Lavere bud og bytte er totalt uinteressant, ligesom budkrig ikke kommer på tale. Først til mølle bliver den lykkelige ejer af en ikke udpakket model. ![]() ps. Jeg er stadig i Berlin, så forvent ikke at jeg kan svare 24/7, så kun svar direkte i tråden og jeg respekterer ikke henvendelser via PB.
Redigeret af hummelmose - 05-September-2015 kl. 19:03 |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
fabhund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja tak :)
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Fint. Jeg er som sagt i Berlin. Den er bestilt med express levering, så jeg regner med den kommer i næste uge. Vil du hente eller skal den sendes ?
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
fabhund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Det er helt fint. :)
Den skal sendes tak. Du smider bare pris plus porto i en pm, og tak for handlen ![]() |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Arrrrrrjj øv, nå men tillykke til fabhund ;-)
Kø hvis handlen går i fisk. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
God stil hummelmose - og god fornøjelse til fabhund med en lækker telefon!
|
|
![]() |
|
binlarsen80 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2015 Status: Offline Point: 39 |
Byder en plov over. + en LG optimus med splinternyt batteri ;-)
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
@binlarsen80
Velkommen på recordere.dk! Man kan godt se du er ny. Sådan der gør vi ikke her :) Tillykke til fabhund med den nye telefon!
|
|
![]() |
|
binlarsen80 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2015 Status: Offline Point: 39 |
Respekt til OP. Havde ikke lige læst færdig. Tillykke til køber.
![]() |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Well hummelmose holder altid nogen OK og faste priser, så helt enig, god stil
![]() |
|
![]() |
|
Tak tak, føler mig også majet heldig :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |