recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: [Ny pris] HDR-TG3 HD cam / Sony
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: [Ny pris] HDR-TG3 HD cam / Sony

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: [Ny pris] HDR-TG3 HD cam / Sony
    Sendt: 15-August-2012 kl. 13:07
Hej 

Jeg sælger mit HDR-TG3 videocam. Kameraet er brugt, og still billede funktionen virker ikke. Ellers er der ingen fejl eller mangler. Der medfølger et 4 GB kort, et 8 GB kort og et 16 GB kort. Derudover er der HDMI kabel med, en lille dock og org. embellage og vejledning. Derudover har jeg også den originale købskvittering. Jeg mener det er købt i 08

Kameraet er meget kompakt og er bestemt til at have med på ferier etc. Det er meget let, og har en hurtig opstart. Der kan læses mere om det her:


Jeg tænker på en pris omkring 1600 DKK, 1100 DKK  men kom gerne med forslag. Befinder sig på Frederiksberg.

Claus


Redigeret af claus64 - 21-August-2012 kl. 14:55
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 14:56
Ny pris - 1100 DKK :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu