|
S: Nyt Corsair 650D |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
H0lg3r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2013 kl. 11:12 |
Sælger dette kabinet: LINK
Da jeg ikke får brug for det alligevel, det er købt en af medarbejder hos Komplett, det er dog uden kvittering. Blæseswitchen til at slukke for blæserne er dog ikke med, da det er noget billigt skrammel og unødvendigt ;) Hbo: 500kr Befinder sig i 4700 Næstved - Kun afhentning! Redigeret af H0lg3r - 16-September-2013 kl. 11:13 |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Synd det ikke kan sendes..
|
|
![]() |
|
H0lg3r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 138 |
Alt kan sendes for det rette bud! ;)
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Jamen jeg byder de 500 + porto hvis du kan sende det.
|
|
![]() |
|
Lader den kører til Torsdag kl: 24:00 :-) Så kan jeg sende det fredag! ;)
|
|
![]() |
|
Op en tur! :D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |