recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Nyt grej
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Nyt grej

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Nyt grej
    Sendt: 02-Juni-2015 kl. 10:35
Denne salgsannonce er på en del nyt elektronik, som jeg må sande jeg nok ikke får taget i brug, kom gerne med realistiske bud, det er ikke noget jeg står og bare skal af med, men i stedet for at det samler støv her, så kan det forhåbentlig blive brugt af en af jer, det hele er i 7800 Skive< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/7a957ec7//helpers/preHelper.js">


1. ny ubrugt loddekolbe weller WSP 80 80w 24v

2. hackrf one kickstarter projekt, aldrig taget i brug. incl 125mhz upconverter.

3. 3 stk danfossliving connect z model 014g0013, 1 stk er taget ud af kassen for at konstatere at de ikke passer til mine radiatore. 

4. hydra psu kan styres via smartphone, og kan outputte 2.5-14v på 3 outputs.

5. Red pitaya scope og mange andre måleinsturmenter i et. aldrig brugt.

6. apple tv2, brugt (wonder) 
hbo 500.-

det hele kan sendes med gporto for 39 kr, eller afhentes i skive midtby.
Har du evt et commodores sx64 tastatur er jeg interesseret i at bytte med sådan et :-)

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af affer affer skrev:

Denne salgsannonce er på en del nyt elektronik, som jeg må sande jeg nok ikke får taget i brug, kom gerne med realistiske bud, det er ikke noget jeg står og bare skal af med, men i stedet for at det samler støv her, så kan det forhåbentlig blive brugt af en af jer, det hele er i 7800 Skive

5. Red pitaya scope og mange andre måleinsturmenter i et. aldrig brugt.
Spændende dims.  Big smile
Hvor gammel, og hvilken version? Kan ikke lige se det ud fra billede, og nyeste HW version ser ud til at hedde V1.1

Mvh. JørgenT
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 15:37
den er fra det originale kickstarter project, jeg gav $399 for den. og den er sendt til mig 5 marts 2014, er ikke pakket ud endnu.
Rs tager ca 2600 for samme sæt plus moms (bemærk det er et sæt med prober og convertere)
Jeg ved ikke hvad man evt. får ved 1.1 versionen.
< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/f95f6318//helpers/preHelper.js">

Det er en v1.0 med følgende indhold:
DIAGNOSTIC RED PITAYA KIT - Start using immediately Red Pitaya as a diagnostics tool through oscilloscope, spectral analyzer and signal generator applications. Kit includes one RED PITAYA + micro SD 2GB with RED PITAYA applications already flashed and ready to run + 2 test probes + 2 BNC to SMA adapters + power supply. FREE SHIPPING WORLDWIDE.


Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af affer affer skrev:

den er fra det originale kickstarter project, jeg gav $399 for den. og den er sendt til mig 5 marts 2014, er ikke pakket ud endnu.
Rs tager ca 2600 for samme sæt plus moms (bemærk det er et sæt med prober og convertere)
Jeg ved ikke hvad man evt. får ved 1.1 versionen. 
Pris på dimsen er faldet en del på det seneste. Har kigget lidt på RS priser, som ser noget høje ud i forhold til andre leverandører efter generel justering på salgspris.
Jeg har ikke kunnet finde info om forskel til V1.1

Mvh. JørgenT
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 16:28
Du er velkommen til at komme med et bud, som jeg skriver i første indlæg :-) < ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/f95f6318//helpers/preHelper.js">
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
c0olking Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2011
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér c0olking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 17:56
250pp for loddekolbe
hvor bor du?
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 18:00
250 plus porto er ok,  skive er byen, det er 7800, som endda står 2 steder i teksten ;-) < ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/f95f6318//helpers/preHelper.js">

send en pm om du vil hente, eller om jeg skal sende :-)
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af affer affer skrev:

250 plus porto er ok,  skive er byen, det er 7800, som endda står 2 steder i teksten ;-) < ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/f95f6318//helpers/preHelper.js">


Det drukner bare lidt i det "spam" din safari sender med ud....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 18:08
ja, det gør det, derfor jeg skrev det to steder ;-) jeg antager det er recorderes forum der laver en fejl?< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/f95f6318//helpers/preHelper.js">
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af affer affer skrev:

ja, det gør det, derfor jeg skrev det to steder ;-) jeg antager det er recorderes forum der laver en fejl?< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/f95f6318//helpers/preHelper.js">


Nej, det er din ebay manager i safari der gør det.

Prøv at google på safari myebaymanager og se, hvor mange steder folk får det ind uden at vide, hvad det er



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af affer affer skrev:

Du er velkommen til at komme med et bud, som jeg skriver i første indlæg :-)
Jamen så kommer der noget som nok ligner et skambud:
Så 700,- for Red Pitaya afhentet, hvis vi kan finde en dag hvor jeg evt. alligevel er omkring Skive. 
Ellers måske med G-Porto.

Det er hvad jeg vil spendere af efterlønnen, i forhold til min lyst og behov for Linux nørde-legetøj.
Og med risiko for det også kommer til at samle støv hos mig  LOL

Men måske der er andre der vil byde ind. 

Mvh. JørgenT
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af affer affer skrev:

ja, det gør det, derfor jeg skrev det to steder ;-) jeg antager det er recorderes forum der laver en fejl?< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/f95f6318//helpers/preHelper.js">


Nej, det er din ebay manager i safari der gør det.

Prøv at google på safari myebaymanager og se, hvor mange steder folk får det ind uden at vide, hvad det er



Klaus
< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/f95f6318//helpers/preHelper.js">

jaeh, det er jeg klar over, men den bliver ikke fjernet herfra, og det er det eneste forum jeg bruger den kommer med på, så jeg antager det er recorderes forum der trigger noget der gør at den bliver inkluderet.
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu