|
S: Nyt grej |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bud modtaget, jeg vil selvfølgelig gerne højrere op, så indtil videre lader vi den stå, jeg kontakter dig, hvis jeg vil skyde den af til 700.-
|
||
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
Helt i orden.
|
||
![]() |
||
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
|
Er loddekolben et komplet sæt med strømforsyning og det hele?
|
||
![]() |
||
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
|
Nej, det er kun loddekolben. loddestation skal du selv have.
|
||
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
||
![]() |
||
rasputin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2004 Status: Offline Point: 109 |
|
Byder 800,- + porto for de 3 danfoss termostater
|
||
![]() |
||
|
bud set, jeg har dog 2 der har skrevet privat besked, der har jeg foreslået 1000.- så er der en der er gratis, med de priser jeg kan se på nettet lige pt. hvis de ikke vender tilbage, eller du byder de 1000 plus porto, så er det dine.
|
||
|
||
![]() |
||
|
evt bytte med wd red 6TB< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/92e014e3//helpers/preHelper.js">
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |