recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: OnePlay 365 dages VIP abonnement
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: OnePlay 365 dages VIP abonnement

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: OnePlay 365 dages VIP abonnement
    Sendt: 10-Januar-2016 kl. 20:15
Henover helligdagene er jeg endt med et par ting, som jeg ikke rigtigt har noget at bruge til.

Den ene er et eksemplar af Ant-Man 3D (og 2D) blu-ray i folie. Den er fra Elgiganten og købt til kr. 129. Da jeg kan returnere den til butikken ligger prisen fast, men måske er der nogen, der ærgrer sig over, at de ikke fik købt den på tilbud, og så er chancen her. Wink
Ant-Man 3D er nu returneret til Elgiganten.

Den anden ting er et OnePlay 365 dages VIP abonnement, som normalt koster kr. 499. Her er priside omkring kr. 250, men det kan forhandles.

Lidt info her:

OnePlay: “We are Netflix for gaming”

Få adgang til mere end 1.000 spil til PC/Android for blot DKK 499/år!

Nu skal du aldrig mere kede dig, eller være i tvivl om hvilket af dine slidte gamle spil du skal spille. OnePlay er gaming verden's svar på NetFlix med mere end 1.000 tilgængelige spil for alle. 

• 365 dages VIP abonnement
  • 100% fri for reklamer og virus!
  • Spil til alle aldersgrupper
  • Til PC & Android
  • Nye spil hver uge
  • Installer hvert spil på op til 2 enheder
Kom frisk! Smile

Redigeret af azrael - 14-Januar-2016 kl. 21:59
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 22:00
Opdateret med lidt info.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2016 kl. 11:35
Skamløs promovering Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu