|
S: OnePlus 2 + Sort Otterbox cover |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
binlarsen80 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2015 Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2015 kl. 17:57 |
Sælger min én uge gamle OnePlus 2 samt tilhørende Otterbox cover i sort. Den fejler absolut ingenting.
Pris 3400,-. Prisen kan ikke forhandles. Telefonen kan hentes i Odense C. SENDER IKKE.
Er den ikke solgt her på siden inden tirsdag, smider jeg den på DBA. Mvh. |
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det er 64 GB nupper jeg den gerne, hvis du kan vente med afhentning eller du kommer til Kbh-området snarest?
Mange hilsener
|
|
![]() |
|
binlarsen80 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2015 Status: Offline Point: 39 |
Det er 64GB. Hvornår kommer du forbi Odense? Er lige kommet hjem fra Kbh. i torsdags og kommer ikke igen foreløbigt.
|
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
Desværre ikke før uge 47
![]() |
|
![]() |
|
Har en stedfar, der arbejder på Park allé i brøndby. Bor du i nærheden?
|
|
![]() |
|
Jobber lige I nærheden ☺
|
|
![]() |
|
SOLGT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |