|
S: Oneplus 2 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2015 kl. 11:06 |
Hej folkens!
Jeg fik igår en invite til en Oneplus 2, og kom naturligvis til at trykke på claim, men efter at have tænkt mig lidt om, så har jeg egentlig ikke 2999,- + leveringspris til at købe ny telefon. Er der nogle, der kunne tænke sig at købe den istedet for mig, så skal det gøres idag, da den kun gælder i 24 timer (Jeg aktiverede igår kl 19:00) Det drejer sig om en 64GB model Koster naturligvis kun købsprisen + levering. Jeg skal nok lægge ud, og sende den videre via Post Danmark, medmindre du bor i Herning eller omegn. Mvh Thomas |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et spørgsmål. Hvordan vil du kunne nå at sende den nogen steder hen med postvæsen, den udløber i dag, post er først fremme i morgen.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Han mener vel at han køber den hvis han ved at den er afsat. Lægger pengene ud og sender telefonen til køber når den ankommer til DK?
|
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Fuldstændig korrekt mylle.
Ellers går den invite til spilde. :-) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hmm ja så. Det må siges at være lidt af en risiko man så løber der, men OK, hvis man er villig til det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg ser ikke lige nogen risiko i det?
Jeg lægger ud, sender pakken videre, når jeg får den, modtager overfører til mig. |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Det er da bare god stil synes jeg. Den eneste der løber en lille risiko er RaGa_MuFFiN hvis nu køber springer fra, men med den hype der er over oneplus2 lige nu er den nok ikke svær at sælge til en anden!
|
|
![]() |
|
Netop, der kan være en risiko der, eller sagt på en anden måde, det kræver tillid begge veje. |
|
|
|
![]() |
|
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
Sådan er det vel alting man køber over nettet fra privat til privat ? Kan ikke se noget problem i det.
Hvis det der imod var en bruger med f.eks kun sit første indlæg som starter en salgs tråd, så ville jeg holde mig væk. Det handler om sund fornuft
|
|
![]() |
|
NetBios ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2009 Sted: Lyngby Status: Offline Point: 20 |
Jeg vil meget gerne gøre mig brug af tilbudet, hvis der ikke har været nogen, som var hurtigere end mig :-)!
|
|
![]() |
|
Den er din :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er bare go stil Muffin
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |