|
S: Oneplus One 64Gb |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Stroyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2014 kl. 09:03 |
Halløj.
Jeg har fået sådan en fætter i overskud. Telefonen er SPRIT ny, og er kun blevet åbnet for at kontrollere for evt. pixelfejl på skærm. SIMkort har endnu ikke været monteret. Farven er Sandstone Black og størrelsen er 64Gb. BYD! Telefonen befinder sig i Esbjerg, og kan afhentes eller sendes på købers regning. /Mvh |
|
![]() |
|
jala ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2013 Sted: Thyholm Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
var der så pixelfejl ?
Hvad er prisen ? forventer du at tjene på telefonen så du vil have mere end de 2518 den koster ?
|
|
![]() |
|
Stroyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
1#
Nej - Ingen pixel fejl eller gult skær. De går til ca. 2900-3000kr på dba, så jeg forventer nok lidt mere end bare 2500kr - nu er en invite jo ikke ligefrem det nemmeste at få fat i, så det bliver et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. /Mvh |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Så sælg den på DBA. herinde prøver vi ikke at rippe folk for hurtige penge. Gør mig trist når folk køber noget der er i begrænset oplag kun for at sælge det videre og tjene på det. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |
Der skal så også tillægges 97kr i porto så prisen er nærmere 2600 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Nej en gratis invite er ikke det nemmeste at få.
Specielt ikke, når der er folk som ikke giver dem videre, fordi de ønsker at at tjene penge på andres goodwill.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 464 |
Ifølge retningslinierne for dette forum er varer, der er købt med videresalg for øje, ikke velkomne.
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Yes yes...
Den sælges andetsteds. Tråd må gerne lukkes. |
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
næmere 2600? Jeg betalte 2496 inklusiv fragt for et par uger siden!
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |
Der blev hævet 2497 for telefon og 97 for porto da jeg bestilte for et par uger siden. Det er ret tæt på 2600
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
http://www.dba.dk/andet-maerke-oneplus-one-64/id-1009552123/
|
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |