|
S: OnePlus One 64GB |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
StigP ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-November-2014 kl. 20:02 |
OnePlus One 64GB Sort. Kr. 2.850,- SwipBox fragt kr. 45,- til hele landet. Telefonen er i perfekt stand uden ridser og har altid haft cover og skærmfilm på. Sælges da jeg efter 7 år med iPhone ikke kan vende mig til Android. Befinder sig i Aarhus/Brabrand. Billeder kan ses her: http://www.dba.dk/andet-maerke-one-plus-one-1/id-1011739412/ Redigeret af StigP - 16-November-2014 kl. 13:53 |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pris
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
StigP ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 52 |
Ahh, det glemte jeg :)
Kr. 2850 |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
så kan jeg jo købe den selv billiger helt ny
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
DaChr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2013 Sted: Køge Status: Offline Point: 21 |
2100 er for den hvide 16GB model, ja. Den sorte 64GB koster 2400,-. Og det er så uden forsendelse, som gerne koster 150.
Redigeret af DaChr - 15-November-2014 kl. 22:32 |
|
![]() |
|
Du kan ikke få den billigere inkl levering og tilbehør. Plus du så skal have en invite og afvente levering.
Jeg bestilte ved sidste preorder og fik den i Mandags. Dvs du kommer til at vente en del. |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
sorry, fik ikke læst hele annoncen Redigeret af ridderdk - 15-November-2014 kl. 23:05 |
|
![]() |
|
DaChr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2013 Sted: Køge Status: Offline Point: 21 |
Nu har jeg selv den sorte, og den kostede 2400.
|
|
![]() |
|
Jeg forstår ikke helt dit motiv i at skrive på tråden? Tror du jeg forsøger at snyde dig og andre? Du kan ikke bare konvertere en dollar pris til kroner og medregner stadig ikke tilbehør og fragt samt at du skal regne med 3-4 ugers levering hvis du benytter preorder.
Jeg kommer ikke til at bruge mere tid på at"forsvare" prisen. Hvis den er for høj find endelig telefonen billigere et andet sted. |
|
![]() |
|
Sidste svar var ment til Swingking.
|
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Vil du sælge tilbehør for sig?
Kunne godt være interesseret i alt dit tilbehør. Hvad er den gule cover for noget evt billede eller link? |
|
![]() |
|
Jeg ønsker at sælge det hele samlet.
Der er billeder af det gule cover her: http://www.dba.dk/andet-maerke-one-plus-one-1/id-1011739412/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |