|
S: OnePlus One |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mickeynygaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2011 Sted: Mårslet, DK Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2014 kl. 21:13 |
Hey
Jeg sælger 1 stk OnePlus One 64GB Sandstone Black. Selvfølgelig helt som ny, alt medfølger incl. gennemsigtigt cover og kvittering. Oprindeligt skrevet mig op på Recordere.dk's venteliste, men kunne ikke vente, og fandt en i DBA som var prissat rimeligt OK. Jeg sælger den til samme pris jeg selv har betalt, 2.700,- (Ligner umiddelbart de går til mere på DBA.dk, men det er jeg ikke videre interesseret i) Sælges udelukkende fordi jeg ikke kan blive enig med Android, og desværre er "nødt til" at vende retur til iPhone. Befinder sig syd for Århus - Sælges til den første der skriver i tråden. Mvh Mickey |
|
![]() |
|
dbugdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2009 Status: Offline Point: 87 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Mickey.
Den napper jeg gerne så. Er Iphone mand, men det skal da lige afprøves. Jeg sender en PM. \\ Martin
|
|
![]() |
|
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
Er den solgt?
|
|
![]() |
|
mickeynygaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2011 Sted: Mårslet, DK Status: Offline Point: 98 |
Jah, sorry
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |