recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Onkyo A5VL receiver SOLGt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Onkyo A5VL receiver SOLGt

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Onkyo A5VL receiver SOLGt
    Sendt: 13-Januar-2019 kl. 08:33
Sælger min Onkyo A5VL. Købt i tape connection feb 2011.

Det er den sorte model jeg har (se link for detaljer).


Befinder sig i Aarhus og sendes ikke.

Pris:500kr




Redigeret af Voodoodolphins - 25-Februar-2019 kl. 07:49
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 22:00
op stadig til salg... bare byd så kommer vi i gang.

Jeg købte den i siden tid fordi den havde 2 digitale porte (optisk og coaxial) og ikke fyldt meget.
Til top
LarsKnudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsKnudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2019 kl. 15:08
Aner ikke hvad sådan en bandit skal koste, så beklager hvis det ses som et skambud - 400,- ?
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2019 kl. 17:07
Det er Intet skambud, jeg aner heller ikke hvor man starter, men 500kr og det er din!


Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2019 kl. 20:57
Fed Lille sag :)

Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2019 kl. 07:06
Op! Stadig til salg da jeg aldrig har hørt tilbage fra Lars.
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2019 kl. 09:49
Smider dig gerne et skam bud på 300.- afhentet
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2019 kl. 10:02
500kr er prisen nu desværre.
Til top
LarsKnudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsKnudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 08:51
Jeg er stadig interesseret men min mulighed for at komme omkring Aarhus glippede. Kigger herind i tråden næste gang der kunne være en mulighed :)
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 17:13
Op
Til top
Tonedøv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tonedøv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 17:46
Den kan jeg godt hjælpe dig af med og hente den i Aarhuset den kommende uge.

Menøeh - er det mine briller, eller er der ingen on/off knap på fjernbetjeningen?
Den skal hænge i stuen, og fruen må ikke forlade køkkenet før sengetid... Wink
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 20:23
Det er korrekt at der IKKE er en power knap på fjernbetjeningen. Jeg må indrømme jeg har nærmest ikke selv brugt fjernbetjeningen, men jeg har den selvfølgelig. Jeg brugte selv en fjernbetjening der slukkede for strømmeudtaget, du kender dem sikkert godt. Nu ville jeg nok bruge IKEAs trådfri kontakter og remote.

Men hvis du stadig er interesseret er det din!


Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu