recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Onkyo A5VL receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Onkyo A5VL receiver

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Tonedøv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tonedøv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 22:28
Hmm - jeg skal i hvert fald have mulighed for fjernbetjent on/off.

Har ikke erfaring med den slags kontakter - har du en, der keder sig i en skuffe?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 14802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 22:42
Så vidt jeg kan se, har A5VL en rigtig tænd og sluk knap på fronten. Sådan en der afbryder for 230 volten. Derfor ingen fjernbetjening on/off.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 919
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2019 kl. 14:28
Ja den har en rigtig tænd og sluk knap foran.

Mht. en Remote til at slukke for kontakten vil jeg bruge sådan en her fra IKEA 

Men har ikke nogle i overskud desværre.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2019 kl. 14:39
Op stadig til salg da jeg ikke har hørt tilbage fra tonedøv
Til top
Tonedøv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Januar-2011
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tonedøv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2019 kl. 19:26
Sorry - my bad, jeg har åbenbart misset mailen om, at du havde svaret tilbage på min PB.

Beklager, men det er OK med mig, hvis jeg stadig er i spil.
I så fald må du lige sende mig PB igen, så vi kan aftale det praktiske - og så skal jeg nok være lidt vaksere med at læse den... Embarrassed
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2019 kl. 19:39
Helt i orden, det sker jo! Jeg sender en besked
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu