|
S.Onkyo BD-SP309 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2020 kl. 10:59 |
Efter at jeg er overgået fra Onkyo til Marantz har jeg denne Blu-Ray i overskud, den køre/virker som den skal, remoten er ikke brugt overhovedet da vi altid har brugt harmony.
Lidt om den her https://www.komplett.dk/product/637966# Hvad siger i til den? en der kan bruge sådan en fætter? Kan evt sendes, skal bare have lidt bobble plast med hjem fra arbejde så det kan tidligste blive Mandag/Tirsdag eller Onsdag (Der skal lige samles lidt sammen). Kan afhentes her på adressen eller leveres i Århus N/Risskov/Egå/Skæring Forstille mig selv en pris på 7-800.- ![]() |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kom frisk, smid nogen bud :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |