recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Onkyo PR-SC5507 - Surroundprocessor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Onkyo PR-SC5507 - Surroundprocessor

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juli-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2014 kl. 19:44
Pioneer LX87 har 9.2 indbygget og kan med preout udbygges til 11.2
Til top
Ghystro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2011
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ghystro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2014 kl. 12:25
Back on Track - nogle interesserede i en super PRO? :-)
Til top
mbjerregaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2010
Status: Offline
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 08:44
Hvad er udgangseffekten på? Syntes ikke jeg kan finde det nogen steder? Hvad er alder på den og evt. Garanti?
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af mbjerregaard mbjerregaard skrev:

Hvad er udgangseffekten på? Syntes ikke jeg kan finde det nogen steder? Hvad er alder på den og evt. Garanti?
Udgangseffekten er 0Wink
Til top
Ghystro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2011
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ghystro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 09:17
Det er en surround processor, hvortil du skal koble effektforstærker(e) :-)

- der er ingen garanti tilbage på processoren, men har aldrig oplevet det mindste problem med den.
- processoren er ca. 4 år gammel.


Redigeret af Ghystro - 18-April-2014 kl. 09:41
Til top
mbjerregaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2010
Status: Offline
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 17:14
Haha så forstår jeg bedre .. Så det nok ikke aktuelt 😁 held og lykke med salget ..
God påske ..
Til top
Ghystro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2011
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ghystro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 22:18
Bump :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu