|
S: Onkyo TX-SR507 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
Er desværre nød til at trække mit bud tilbage, så går ud fra at buddet er åbent igen. Undskylder ulejligheden. Jesper
|
|
![]() |
|
a-rohde ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2012 Sted: Vedbæk Status: Offline Point: 10 |
Er forstærkeren solgt? Eller kan man være med på de 600?
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Emne: Solgt: S: Onkyo TX-SR507 I følge overskriften,så ja |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Jeg ved ikke om sælger har fået solgt forstærkeren. Jeg var den som først skulle have haft købt den, men sprang desværre fra. Tror måske bare ikke sælger har fået opdateret emne så det passer. Hilsen Jesper
|
|
![]() |
|
a-rohde ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2012 Sted: Vedbæk Status: Offline Point: 10 |
Det var det jeg tænkte, og det var netop derfor jeg skrev for at høre ;-)
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
Tråden genoplives.
Oprindelig køber sprang fra og de to andre som har vist interesse i receivere, har ikke svaret på privat beskeder.
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Hvad skal den koste ?
|
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
-Har den stået i et ryger-hjem?
-Er der mulighed for at få den bragt til København? -Alder?
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
Vi starter på 600 kr.
Det bliver ikke røget indenfor og den er omkring 2 år. Den kan afhentes omkring Hillerød, Farum og Sydhavnen :) |
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
Jeg er i København her sidst på ugen, hvis den ikke er solgt da, så kunne jeg godt være interesseret
|
|
![]() |
|
Herligt.
Jeg er ikke i Kbh fredag, men er der torsdag.
Er du i Kbh torsdag og i hvilket tidsrum?
|
|
![]() |
|
Jo jeg regner med at være i Kbh torsdag. Først på dagen passer mig bedst.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |