recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Onkyo TX-SR607 Surround-receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Onkyo TX-SR607 Surround-receiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Onkyo TX-SR607 Surround-receiver
    Sendt: 14-September-2014 kl. 12:27
Da mine forældre har fået ny surround-receiver til deres anlæg derhjemme, sælger jeg hermed deres tidligere Onkyo TX-SR607 surround-receiver. Iflg. specs har den 7x140W og kan tage alverdens HD-audio formater, har 5 hdmi porte osv.

Den spiller perfekt og virker upåklageligt samt er meget velholdt. De har været rigtig glade for den og har kun købt en ny pga. de ville have endnu mere power og lir til deres hjemmebiograf :)

Læs mere om receiveren her: http://www.uk.onkyo.com/en/products/tx-sr607-34617.html

Fjernbetjening medfølger naturligvis.

Forholder mig retten til alt osv. Befinder sig nær Vojens/Haderslev. Foretrækker afhentning men kan godt sendes, hvis det skulle være.

HBO 1.000kr - auktionen kører til fredag kl. 22

Redigeret af petrucci - 22-September-2014 kl. 06:49
Til top
xireuz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-September-2011
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xireuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 13:41
Hvilken farve? Hvor gammel er den og medfølger der noget købsbevis (i tilfælde af man har elektronikforsikring)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 16:59
Den er sort. Jeg vil lige forhøre de gamle, om de har et købsbevis liggende på den :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 19:18
Har lige spurgt dem - de er på camping pt. og kommer først hjem på lørdag. Men de mente at de havde en kvittering et sted. Den er sikkert nok 4-5 år gammel dog, vil jeg tro.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 08:18
Har fået et bud på 500kr i pb.
Til top
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2007
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 14:55
Den kan sælges for en del mere på dba skulle jeg mene. Havde en kammerat der skulle købe en fornyeligt og der var priserne på dba en del højere.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 15:01
I know. Han vidste godt det var et lavt bud, men ved så også at den nok ikke går til den pris :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 14:04
Der er budt 700kr pp via mail.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 10:16
Med godt et døgn tilbage af auktionen, kan jeg godt afsløre at denne fine receiver ikke bliver solgt for 700kr :)

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 15:58
Smid en mp. Denne auktionstype skræmmer i hvert fald mig væk.
Til top
xireuz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-September-2011
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xireuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 17:00
Enig med aerik. I stedet for at skrive hvad den ikke bliver solgt for, så kom med den pris den vil blive solgt for.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 06:36
aerik & xireuz, folk behøver skam ikke blive skræmt væk efter min udmelding. Jeg synes det er rimelig klart at den receiver er mere værd end de 2 bud, der har været indtil videre men fair nok.

Forlænger hermed auktionen til den førstkommende fredag kl. 22 igen - denne gang med et HBO 1.000kr :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu