|
S: Onkyo TX-SR607 Surround-receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2014 kl. 12:27 |
Da mine forældre har fået ny surround-receiver til deres anlæg derhjemme, sælger jeg hermed deres tidligere Onkyo TX-SR607 surround-receiver. Iflg. specs har den 7x140W og kan tage alverdens HD-audio formater, har 5 hdmi porte osv.
Den spiller perfekt og virker upåklageligt samt er meget velholdt. De har været rigtig glade for den og har kun købt en ny pga. de ville have endnu mere power og lir til deres hjemmebiograf :) Læs mere om receiveren her: http://www.uk.onkyo.com/en/products/tx-sr607-34617.html Fjernbetjening medfølger naturligvis. Forholder mig retten til alt osv. Befinder sig nær Vojens/Haderslev. Foretrækker afhentning men kan godt sendes, hvis det skulle være. HBO 1.000kr - auktionen kører til fredag kl. 22 Redigeret af petrucci - 22-September-2014 kl. 06:49 |
|
![]() |
|
xireuz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2011 Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken farve? Hvor gammel er den og medfølger der noget købsbevis (i tilfælde af man har elektronikforsikring)
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Den er sort. Jeg vil lige forhøre de gamle, om de har et købsbevis liggende på den :)
|
|
![]() |
|
Har lige spurgt dem - de er på camping pt. og kommer først hjem på lørdag. Men de mente at de havde en kvittering et sted. Den er sikkert nok 4-5 år gammel dog, vil jeg tro.
|
|
![]() |
|
Har fået et bud på 500kr i pb.
|
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
Den kan sælges for en del mere på dba skulle jeg mene. Havde en kammerat der skulle købe en fornyeligt og der var priserne på dba en del højere.
|
|
![]() |
|
I know. Han vidste godt det var et lavt bud, men ved så også at den nok ikke går til den pris :)
|
|
![]() |
|
Der er budt 700kr pp via mail.
|
|
![]() |
|
Med godt et døgn tilbage af auktionen, kan jeg godt afsløre at denne fine receiver ikke bliver solgt for 700kr :)
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |
Smid en mp. Denne auktionstype skræmmer i hvert fald mig væk.
|
|
![]() |
|
xireuz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2011 Status: Offline Point: 23 |
Enig med aerik. I stedet for at skrive hvad den ikke bliver solgt for, så kom med den pris den vil blive solgt for.
|
|
![]() |
|
aerik & xireuz, folk behøver skam ikke blive skræmt væk efter min udmelding. Jeg synes det er rimelig klart at den receiver er mere værd end de 2 bud, der har været indtil videre men fair nok.
Forlænger hermed auktionen til den førstkommende fredag kl. 22 igen - denne gang med et HBO 1.000kr :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |