|
S: Onkyo TX-SR875 med defekt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amnesia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2014 kl. 10:31 |
Min Onkyo TX-SR875 er desværre gået i Protect mode, hvilket jeg ikke har mulighed for at få den ud af.
Den ville pludselig ikke starte fra standby og står blot med den røde standby lampe. Jeg har prøvet at haft den uden strøm et par dage, for efterfølgende at tilslutte strøm igen, hvilket ikke ændrede noget. Ligeledes har jeg haft alle kablerne taget fra, for at gøre førnævnte operation igen, hvilket heller ikke resulterede i at den ville starte op. Hvis der er nogen derude der har noget bud på udbedring af ovennævnte er de selvfølgelig velkommen til at komme med andre løsningsforslag - ellers er der åben for bud fra folk der vil kigge nærmere på den, eller som kan gøre brug af den på anden vis. Den fremstår optisk i rigtig god stand og der medfølger fjernbetjening, microfon, original emballage mv.. Receiveren befinder sig i Stenstrup på Sydfyn, hvor den vil kunne afhentes. Alternativ arbejder jeg i Odense, hvortil den vil kunne medbringes, for afhentning der. |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm, jeg mener at min Onkyo endte med at opføre sig sådan da HDMI boardet døde....
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5367 |
Onkyo har forlænget garanti på nogle modeller, men din ser ikke ud til at være omfattet:
Hvor gammel er den? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
amnesia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Der er desværre tale om en receiver fra 2009, som ikke er omfattet af ovennævnte forlængelse af garanti, hvilket ellers kunne have været rart.
|
|
![]() |
|
Ingen der kunne bruge en sådan receiver, som nævnt er inkl. original emballage, fjernbetjening, microfon mv.?
|
|
![]() |
|
Stroyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Hvad skal den kost'?
/mvh
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |