recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Onkyo TX-SR876
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Onkyo TX-SR876

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Onkyo TX-SR876
    Sendt: 25-December-2012 kl. 22:27
Skal have nyt grej som er 3D-venligt og sælger derfor denne fremragende receiver

Den kan trække ALT der bliver smidt på den med sine 7x140 watt i 8 Ohm.
Den har 4 Hdmi indgange og 2 udgange
Understøtter HD lydformater ( DTS HD master, Dolby True HD )
ISF kalibrerings menu
THX ultra 2 plus certificeret
HQV Reon-VX video processing, der opscalerer alt materiale til 1080p ( full HD )
Vejer 23 kg = en af de tunge drenge i klassen
Original Emballage samt naturligvis kvittering medfølger
Befinder sig i aalborg

Prisen er 3500 kr eller evt HBO
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Point: 410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 09:48
Jeg tænker meget på at forsøge at opgradere min Denon 3806'er, men er meget i tvivl om dette ville være et godt valg. Jeg har længe tænkt på Onkyo. Kan du anbefale den til mit setup:

2xB&W DM603 (De kræver MEGET. Min 3806'er kan ikke spille dem op)
2xB&W DS3 Baghøjtalere
1xB&W ASW610 Sub

?

Nu skriver du, at der er en scaler i den. Vil det sige at den eksempelvis kan skalere et gammelt billedsignal fra mine gamle konsoller op på mit Panasonic PX80, så det ikke ligner et pixeleringshelvede? For så snakker vi da for alvor!

Mvh. Thomas
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 11:12
Kender ikke lige de bag højttalere
Men har en kammerat der havde 805 og den trak 604 s3 uden problemer , så der får du heller ingen problemer
Ja det er nemlig fedt ved den scaler hvis du har en wii der køre composit kan den lavet signalet om og du skal kun køre et kabel op i dit tv (hdmi)

Og din sub er lige glad da den har sin egen forstærker
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 23:21
Bliver signalet så bedre hvis Wiien kører igennem recieveren
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu