|
S: Onkyo TX-SR876 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2012 kl. 22:27 |
Skal have nyt grej som er 3D-venligt og sælger derfor denne fremragende receiver Den kan trække ALT der bliver smidt på den med sine 7x140 watt i 8 Ohm. Den har 4 Hdmi indgange og 2 udgange Understøtter HD lydformater ( DTS HD master, Dolby True HD ) ISF kalibrerings menu THX ultra 2 plus certificeret HQV Reon-VX video processing, der opscalerer alt materiale til 1080p ( full HD ) Vejer 23 kg = en af de tunge drenge i klassen Original Emballage samt naturligvis kvittering medfølger Befinder sig i aalborg Prisen er 3500 kr eller evt HBO
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tænker meget på at forsøge at opgradere min Denon 3806'er, men er meget i tvivl om dette ville være et godt valg. Jeg har længe tænkt på Onkyo. Kan du anbefale den til mit setup:
2xB&W DM603 (De kræver MEGET. Min 3806'er kan ikke spille dem op) 2xB&W DS3 Baghøjtalere 1xB&W ASW610 Sub ? Nu skriver du, at der er en scaler i den. Vil det sige at den eksempelvis kan skalere et gammelt billedsignal fra mine gamle konsoller op på mit Panasonic PX80, så det ikke ligner et pixeleringshelvede? For så snakker vi da for alvor! Mvh. Thomas
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
Kender ikke lige de bag højttalere
Men har en kammerat der havde 805 og den trak 604 s3 uden problemer , så der får du heller ingen problemer Ja det er nemlig fedt ved den scaler hvis du har en wii der køre composit kan den lavet signalet om og du skal kun køre et kabel op i dit tv (hdmi) Og din sub er lige glad da den har sin egen forstærker |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Bliver signalet så bedre hvis Wiien kører igennem recieveren
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |