|
S: Opgrader dit LG OLED C8 til et C9! |
Besvar |
Forfatter | |
geuken
Super bruger Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-November-2022 kl. 09:30 |
I forlængelse af en artikel fra Linus Tech Tip har jeg købt et opgraderingsæt til mit LG OLED C8 som gør du kan få det til at være en C9 model ( Minus VVR) men med det nyeste styresystem, bedre processor, og HDMI 2.1 (4k 120 FPS) m.m.
LÆS HER: Skift Motherboard her (Super nemt). Jeg bestilte et sæt her (Måtte betale 1500 dk dvs. 1000 plus - import afgift på 525 DK FRA FEDx her til morgen) 1) 1. stk. C9/E9 mainboard, 2) 1. stk. Remote module, Jeg købet remote controls på Ebay.com 350 3) 1. stk. ny magic remote 2021 4) 1. stk. service remote Jeg har sat det i mit eget TV og der virker fint men vil ikke nørde videre med det, da jeg ikke tid til at lege med det. Samlet 1875 pris. Sælges til 999 DK
Redigeret af geuken - 30-November-2022 kl. 20:44 |
|
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1678 |
Funktioner
Tak(0)
|
er det til 55 eller 65 tommer?
|
|
geuken
Funktioner
Tak(0)
|
Begge dele.
|
|
jacobtc
Ny bruger Oprettet: 05-Juli-2012 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, har du det her liggende endnu?
|
|
geuken
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jacob, Det kan du tro jeg har :) |
|
jacobtc
Ny bruger Oprettet: 05-Juli-2012 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Desværre så blev det defekte fjernsyn solgt, så har ikke brug for det alligevel
|
|
jacobtc
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen, har du stadig sættet? Det er lige pludselig blevet relevant igen, hvis vi kan finde en god pris :)
Når du skriver "Jeg har sat det i mit eget TV og der virker fint men vil ikke nørde videre med det, da jeg ikke tid til at lege med det." Hvad mener du så? Som jeg kan forstå i den LTT tråd, så er det bare at installere det og opdatere firmwaren, hvad er der ellers at nørde med?
|
|
jacobtc
Funktioner
Tak(0)
|
Nevermind, kan se at VRR ikke fungerer med et swap :(
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |