recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Oppo BDP-105
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Oppo BDP-105

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2012
Status: Offline
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2013 kl. 23:31
Tilbud på 5250 trækkes tilbage, da det er lavet om til auktion som løber helt til søndag.

Gider ikke vente til søndag, vil du sælge nu til de 5250 står tilbudet ved magt, ellers ikke.
Til top
rtengvad Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-November-2007
Sted: Denmark
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rtengvad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 09:26
Jeg overtager gerne DVDOs plads og byder 5250,- Smile

vh
Rasmus

Til top
cbroegger Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2006
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cbroegger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af rtengvad rtengvad skrev:

Jeg overtager gerne DVDOs plads og byder 5250,- Smile
vh
Rasmus
Tak for det, det er noteret ! Smile
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6509
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 21:24
Håber ikke jeg ødelægger noget her ellers må mit indlæg redigeres.

Men i bund og grund er det "bare" en bluray afspiller ik ?

Eller har jeg misset et hav af features.   Sorry hvis det betragtes provokerende.

LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Håber ikke jeg ødelægger noget her ellers må mit indlæg redigeres.

Men i bund og grund er det "bare" en bluray afspiller ik ?

Eller har jeg misset et hav af features.   Sorry hvis det betragtes provokerende.

Jeg tillader mig at oplyse lidt om den omtalte BD afspiller. Og nej, det er ikke bare en BD afspiller, det er også en glimrende CD/SACD afspiller, med sine Sabre DAC´s og sin Torridal trafo. Herud over har den Marvell videochip, som nok er noget af det bedste at få fingrene i, når det drejer sig om at opscalere f.eks. DVD eller BD 1080i.

Nyprisen ligger vel omkring 9K. Og ja - derud over er der en del features.

Sorry for OTEmbarrassed 

Redigeret af Hother - 24-Maj-2013 kl. 21:57
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6509
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 21:57
Tusind tak for opklaringen
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
mer156 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-November-2007
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mer156 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2013 kl. 20:54
Byder 5300,- afhentet.
Til top
rtengvad Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-November-2007
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rtengvad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2013 kl. 21:36
5.500,- + forsendelse
Til top
th4700 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Januar-2011
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér th4700 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2013 kl. 09:35
Hej byder 5600 + Forsendelse
Til top
Thomas Vesterga Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-August-2008
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Vesterga Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2013 kl. 13:54

Er der nogen forskelle på en US og en EU version, nu da denne er regionsfri? Altså er/bliver man på nogen måde dårligere stillet med denne, udover at forhandleren ikke lige ligger rundt om hjørnet?

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cbroegger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2013 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af Thomas Vesterga Thomas Vesterga skrev:

Er der nogen forskelle på en US og en EU version, nu da denne er regionsfri? Altså er/bliver man på nogen måde dårligere stillet med denne, udover at forhandleren ikke lige ligger rundt om hjørnet?

Så vidt jeg ved, er der ikke længere nogen forskelle, udover regionen. Netflix, youtube, m.v. af nettjenester er de samme nu på en US og EU maskine. Om ikke andet, vil en US udgave have mindst det samme udbud som EU udgaven/firmwaren.

Jeg vil lige prøve at opdatere til den nyeste firmware, og sammenligne med en tilsvarende EU maskine, lidt senere i dag.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cbroegger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2013 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af Thomas Vesterga Thomas Vesterga skrev:

Har prøvet både US og EU firmware nu, og der er ingen forskel. Alle nettjenester er også de samme. 
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu