|
S: Oppo BDP-105 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tilbud på 5250 trækkes tilbage, da det er lavet om til auktion som løber helt til søndag.
Gider ikke vente til søndag, vil du sælge nu til de 5250 står tilbudet ved magt, ellers ikke. |
|
![]() |
|
rtengvad ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Jeg overtager gerne DVDOs plads og byder 5250,-
![]() vh Rasmus
|
|
![]() |
|
cbroegger ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Status: Offline Point: 90 |
Tak for det, det er noteret !
![]() |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Håber ikke jeg ødelægger noget her ellers må mit indlæg redigeres.
Men i bund og grund er det "bare" en bluray afspiller ik ? Eller har jeg misset et hav af features. Sorry hvis det betragtes provokerende. |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jeg tillader mig at oplyse lidt om den omtalte BD afspiller. Og nej, det er ikke bare en BD afspiller, det er også en glimrende CD/SACD afspiller, med sine Sabre DAC´s og sin Torridal trafo. Herud over har den Marvell videochip, som nok er noget af det bedste at få fingrene i, når det drejer sig om at opscalere f.eks. DVD eller BD 1080i. Nyprisen ligger vel omkring 9K. Og ja - derud over er der en del features. Sorry for OT
![]() Redigeret af Hother - 24-Maj-2013 kl. 21:57 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Tusind tak for opklaringen
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
mer156 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Byder 5300,- afhentet.
|
|
![]() |
|
rtengvad ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
5.500,- + forsendelse
|
|
![]() |
|
th4700 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2011 Status: Offline Point: 23 |
Hej byder 5600 + Forsendelse
|
|
![]() |
|
Thomas Vesterga ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Er der nogen forskelle på en US og en EU version, nu da denne er regionsfri? Altså er/bliver man på nogen måde dårligere stillet med denne, udover at forhandleren ikke lige ligger rundt om hjørnet? |
|
![]() |
|
cbroegger ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Status: Offline Point: 90 |
Så vidt jeg ved, er der ikke længere nogen forskelle, udover regionen. Netflix, youtube, m.v. af nettjenester er de samme nu på en US og EU maskine. Om ikke andet, vil en US udgave have mindst det samme udbud som EU udgaven/firmwaren. Jeg vil lige prøve at opdatere til den nyeste firmware, og sammenligne med en tilsvarende EU maskine, lidt senere i dag.
|
|
![]() |
|
Har prøvet både US og EU firmware nu, og der er ingen forskel. Alle nettjenester er også de samme.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |