|
S: Oppo BDP-105 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
rtengvad ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor vil du sælge den?
Mh Rasmus |
|
![]() |
|
mer156 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Byder 5600,- afhentet
|
|
![]() |
|
Ghystro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Status: Offline Point: 66 |
Byder 5.700,- afhentet :-)
|
|
![]() |
|
cbroegger ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Status: Offline Point: 90 |
Jeg har flere Oppo afspillere stående, da jeg udvikler udstyr til dem. Denne har jeg brugt til test nogle få gange.
|
|
![]() |
|
rtengvad ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
6000,-
|
|
![]() |
|
cbroegger ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Status: Offline Point: 90 |
Så blev det dig, rtengvad, der løb med den, et godt køb hvis jeg selv må sige det
![]() Jeg går ud fra den skal sendes til dig ? Send mig blot en pm med din adresse, så tager vi den derfra.
|
|
![]() |
|
Super. Vender tilbage
Rasmus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |