|
S: Oppo BDP-83 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2013 kl. 10:15 |
Kære alle,
Jeg vil gerne sælge min Opposition BDP-83 da jeg gerne vil opgradere til den nye, jeg har nemlig brug for de 2 HDMI input! Så hvis man ikke har behov for 3D, ekstra HDMI input (hvor scaleren alligevel ikke er super) så har man nu muligheden for at få en super BD og DVD afspiller ![]() Den står som ny, er selvfølgelig regionsfri på DVD og BD delen, er købt ved AV-Connection og al emballage og kvitt. Haves. Den er at finde i Næstved, men kan snildt sendes eller leveres i KBH ![]() http://www.oppodigital.com/blu-ray-bdp-83/ Pris: kom med et bud Forbeholder mig retten til alt [;) De bedste hilsner Simon] |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Simon.
Hvor hurtig er den til at loade BD'er? /Halsted |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
Hej Halsted, den er ret hurtig, jeg er i hvert fald aldrig blevet irriteret over hastigheden. Har lige prøvet med Hobitten, den er 10 sek om at loade og 30 sek til afspilning af filmen - så kan du selv vurdere om det er lang tid
![]() DBH Simon |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Oppo BDP 83 var lidt af en revolution da den kom på markedet, også hvad angik relativt hurtige load-tider. Det område er naturligvis blevet overgået siden hen af nyere modeller, men BDP 83 anses stadig for at være hurtig i forholdet til dens "Samtids" andre afspillere ![]() Edit: Glemte da lige - hvor man også kan se lidt load-tider: Redigeret af Hother - 21-April-2013 kl. 11:58 |
|
![]() |
|
Den skal koste 2000 dkr
![]() De bedste hilsner Simon
|
|
![]() |
|
Weekend/helligdag-pris,
Den kan købes for 1500 kr frem til og med søndag, ellers kommer den til at indgå i en byttehandel ![]() De bedste hilsner Simon |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Hej Simon
Den snupper jeg til kr. 1500,- Jeg sender dig en pm med det samme Mvh Schulz |
|
![]() |
|
Pm sendt :-)
DBH Simon |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |