recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Oppo bdp-93EU (kodefri)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Oppo bdp-93EU (kodefri)

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 19:50
Til sælger. Helt iorden
Til top
Puroresufan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2009
Point: 287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Puroresufan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 20:19
PB sendt.
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 16:16
Maskinen er stadig til salg - hvis nogle skulle komme i tvivl da tråden kørte af sporet ovenfor
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 16:29
Det er ikke min skyld. Jeg har bare budt og du har afslået det stille og roligt, at andre så skulle blande sig med deres mening om mit bud, er igen kun til støj. Der var jo ikke ingen af dem der havde anden agenda end at skulle svine mig til og ville ødelægge din tråd med diskussion ift deres moral om hvad de inde i deres verden føler er rigtig og forkert. . Ingen og jeg nævner ingen af dem har budt eller spurgt til din Blu-ray afspiller. Kun ævl og kævl 🤣
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af Japer Japer skrev:

Det er ikke min skyld. Jeg har bare budt og du har afslået det stille og roligt, at andre så skulle blande sig med deres mening om mit bud, er igen kun til støj. Der var jo ikke ingen af dem der havde anden agenda end at skulle svine mig til og ville ødelægge din tråd med diskussion ift deres moral om hvad de inde i deres verden føler er rigtig og forkert. . Ingen og jeg nævner ingen af dem har budt eller spurgt til din Blu-ray afspiller. Kun ævl og kævl 🤣

Det var heller ikke møntet specifikt på dig. Blot en generel kommentar til at salgstråden tog en utilsigtet drejning ;-)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 17:44
Understøtter den Blu-ray 3D eller er det først 103 der gør det ?

Og så lige, hvad er det i mener der gør Oppo til en så meget bedre afspiller end feks den Sony Japer snakkede om, vil jeg få et meget bedre billed osv osv, jeg ved godt den er kodefri, men hvis vi lige ser bort fra det

For jeg vil da sige design mæssig er den da noget kedelig at kigge på
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 18:26
Jeg har ikke selv prøvet at afspille 3D film, da jeg 1) ikke ejer nogen og 2) ikke har et tvr/briller til det :-)

Men efter sigende understøtter den 3D uden cross talk problemer.

Om den giver bedre billede er vel i for sig subjektivt. Når det så er sagt - så er forskellen i Blu-ray afspillere der afspiller Blu-ray film lille - omend den er til stede (ja, jeg ved godt jeg lidt taler min egen afspiller ned nu - men jeg kan bedst lide at være ærlig). Der hvor Oppo derimod vinder markant over andre afspillere er, når den skal afspille en dvd film og opskalere til 1080p. Da jeg selv har har flere dvd afspillere samtidig med jeg har ejet oppo'en har jeg selv oplevet dens force på det punkt - og det kræver hverken mikroskop eller avanceret måleudstyr at kunne se forskel.

Læs evt Recorderes egen anmeldelse af afspilleren her http://www.recordere.dk/2011/01/anmeldelse-af-oppo-bdp-93-3d-blu-ray/
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 18:56
Meget fornuftig sælger må man sige. uden at vide noget om det, så kunne det være oppoen har nogen fordele ift. Lydgengivelse. Om ikke andet så måske hvis man skulle bruge den til en cd nu og da.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Japer Japer skrev:

Meget fornuftig sælger må man sige. uden at vide noget om det, så kunne det være oppoen har nogen fordele ift. Lydgengivelse. Om ikke andet så måske hvis man skulle bruge den til en cd nu og da.

Altså den har okay god behandling af lyden. Men hvis man går efter en afspiller som også er RIGTIG god på analog lyd, så skal man have fat i bdp-95 (storebroderen).

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2017 kl. 18:11
Bump

Og lad os samtidig sige HBO: 1500

Kom frisk
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2017 kl. 00:53
Jeg byder de 1500kr
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2017 kl. 07:17
Noteret.
Jeg lader den løbe til søndag kl 20.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu