recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Oppo UDP-203
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Oppo UDP-203

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
JesperRou Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2009
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Oppo UDP-203
    Sendt: 10-Januar-2022 kl. 16:10
Sælger min Oppo UDP-203 4K/UHD afspiller.
Den er købt ved AV-Connection i Januar '18, så den er 4 år gammel. Den har ikke spillet ret mange disks, for jeg bruger primært afspilning over netværk, via Shield eller lign. Et gæt er maksimalt 50.

Jeg har fakturaen fra AV-Connection, men desværre ikke længere original emballage.

Pris: 9000,-
Der er en anden til salg på DBA lige nu til 10k.

Den står i Skovby, vest for Aarhus og jeg vil klart foretrække afhentning.
Pt. er den en del af hjemmebiffen, så den kan også fremvises i funktion.

Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2022 kl. 21:47
nu spørger jeg bare helt nysgerriget, men kan den være 9000kr eller 10.000kr værd som brugt, da den kostede omkring 7000kr fra ny???
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
JesperRou Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2009
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2022 kl. 23:02
Det er da et absolut fair spørgsmål.
Problemet er, at der ikke rigtigt er andre produkter i samme klasse og efterspørgslen på Oppo's sidste modeller som brugt har været lidt vild.

Er prisen for høj? Muligvis.. jeg tror ikke ham på 10k får prisen.
Jeg har fået 2 opkald fra DBA. Det ene et skambud som slet ikke var interessant og det andet bare for lavt. Jeg tror på jeg kan få en god pris for den og havde den kostet 9 da jeg købte den, havde jeg nok også betalt det.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2022 kl. 23:52
fedt du gad svare på spørgsmålet😊

Jeg er enig i at prisen på 10.000kr er rimelig høj, men må være ærlig at det syns jeg også at din er. Din maskine er 4 år gammel, hvor du kan få topmodellen fra Panasonic til lige under 8000kr, som understøtter alt, plus der er tale om en 2021 model og 2 års reklamationsret.
Derfor syns jeg ar din pris er for høj, også selvom at der nok har eller måske er efterspørgelse på oppo maskinerne.

Men hvis du mener at den er det værd i værdi, jamen så er jeg da kun spændt at se om du får den solgt til den pris, kan jo være at jeg tager fejl. Dog ville jeg aldrig selv give så høj en pris, når jeg at den vejledende udsalgs pris var lavere og kan få en helt ny og måske lige så god til næsten samme beløb😊

Det er skam ikke for at ødelægge dit salg.


Redigeret af Vilstrup - 12-Januar-2022 kl. 23:54
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2022 kl. 01:17
Panasonics afspillere er elendige til DVD. Også den dyreste. Til gengæld er de(m med HCX) bedre til HDR (også bedre end Oppo), og de eneste der er værd at bruge hvis man, som jeg, skal have HDR konverteret til SDR.

Der findes ingen afspiller der er bedst til alle tre filmformater. Den bedste løsning er en Oppo og en Panasonic DP-UB420, 824 eller 9000.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2022 kl. 06:37
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Panasonics afspillere er elendige til DVD. Også den dyreste. Til gengæld er de(m med HCX) bedre til HDR (også bedre end Oppo), og de eneste der er værd at bruge hvis man, som jeg, skal have HDR konverteret til SDR.

Der findes ingen afspiller der er bedst til alle tre filmformater. Den bedste løsning er en Oppo og en Panasonic DP-UB420, 824 eller 9000.


Det er den nok, men hvor mange ser alm dvd i dag?? Jeg gør ikke, kun Blu Ray film
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2022 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Panasonics afspillere er elendige til DVD. Også den dyreste. Til gengæld er de(m med HCX) bedre til HDR (også bedre end Oppo), og de eneste der er værd at bruge hvis man, som jeg, skal have HDR konverteret til SDR.

Der findes ingen afspiller der er bedst til alle tre filmformater. Den bedste løsning er en Oppo og en Panasonic DP-UB420, 824 eller 9000.


Det er den nok, men hvor mange ser alm dvd i dag?? Jeg gør ikke, kun Blu Ray film
Jeg køber og ser dvd’er når det jeg vil se ikke er udgivet på bluray. Senest en serie der hedder Kurs Mod Nord hvor Mikkel Beha Erichsen tar hele familien med på Wallenberg til sne, gletchere og vildmark. Skøn serie hvor jeg glemmer det ikke er bluray, da billedet er udmærket på min Oppo 103.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2022 kl. 15:50
Jeg er nok ikke den eneste, der har diverse TV-serier på DVD
Fra før der var noget, der hed Netflix
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2022 kl. 21:32
har da også selv set film eller tv serier fra dvd, men gør det nu godt nok ikke længere.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2022 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Panasonics afspillere er elendige til DVD. Også den dyreste. Til gengæld er de(m med HCX) bedre til HDR (også bedre end Oppo), og de eneste der er værd at bruge hvis man, som jeg, skal have HDR konverteret til SDR.

Der findes ingen afspiller der er bedst til alle tre filmformater. Den bedste løsning er en Oppo og en Panasonic DP-UB420, 824 eller 9000.

Vil nok vælge OPPO 203 til HDR convertering over Panasonic, de Panasonic spillere er ringere end ringe til stortset alt.
Man kan så købe en del Mediatek baserede spillere ala OPPO idag, feks fre Reavon, og hvis man vil gi fuld gas har IPUK en model der ser spændene ud. Der er flere på det asiatiske marked.
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2022 kl. 16:04
Det passer så ikke, og hvis du vælger Oppo til SDR-konvertering over Panasonic (det gælder selvfølgelig kun dem med HCX), så får du dårligere konvertering.
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2022 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det passer så ikke, og hvis du vælger Oppo til SDR-konvertering over Panasonic (det gælder selvfølgelig kun dem med HCX), så får du dårligere konvertering.
Ok, kan du forklare forskellen? hvilke settings i oppo og hvilke settings i Panasonic? så skal jeg justere både OPPO og panasonic til dine settings og se hvordan det virker.



Redigeret af stridsvognen - 21-Januar-2022 kl. 16:58
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu