recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Oprydningssalg (Afsluttet)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Oprydningssalg (Afsluttet)

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
JørnB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørnB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Oprydningssalg (Afsluttet)
    Sendt: 15-Februar-2013 kl. 14:13
Salget er lukket og der modtages ikke flere bud. Tak til alle der var med.

Ryddet lidt op og fandt ud af jeg havde en række fornuftige ting som jeg aldrig bruger.
Jeg er ikke interesseret i at sende, og ønsker kun kontante handler ved fremmøde (Roskilde).

Priserne er mindstepriser, og modtager bud frem til lørdag 16/2 kl 20.
  1. Pioneer VSX-920K. Meget fin stand og virker 100%. Mikrofon og manual medfølger. 1300 kr
  2. Apple TV 2. Tidligere brugt som medieafspiller (XBMC). Pt. ikke jailbreaket. 600 kr (650kr budt af hongant)
  3. Canton AV 500 centerhøjtaler. Fejler intet, ingen ridser. 200 kr
  4. Popcorn hour NMT A100 medieafspiller. 300 kr (400kr budt af friedel)
  5. Elgato EyeTV Hybrid DVB-T/C USB TV tuner til PC/MAC. 450 kr (500kr budt af mickeynygaard)
  6. Omaura TF5 HTPC kabinet (hedder nu Karmadigital). Sælges som kabinet men eksisterende indmad (MB, CPU, RAM og PSU) følger med. Den har 4GB RAM, AMD 4850e CPU med 780G chipset og en M2-ATX PSU. Diske medfølger ikke. 700 kr (600 budt af trikker)
  7. FloppyDTV DVB-C tuner (intern) med Viaccess CAM (Yousee). 200 kr (200kr budt af Flmr77)
  8. XFX Radeon HD5770 grafikkort. 1GB DDR5 Ram. 300 kr (300kr budt af LarsKnudsen)
  9. Wii. Softmoddet med extern disk med en del spil. Balanceboard, 2 controllere (1 uorginal), 1 med wii+ og nunchuck. 750 kr (600kr budt af forzajuve)
Alt virker som det skal, men en del af udstyret har ikke været koblet til i noget tid og er derfor ikke opdateret med seneste firmware osv. Sælges som det er, men vi kan da lige koble de ting til som det er muligt at koble til hvis man kommer forbi Smile






Redigeret af JørnB - 16-Februar-2013 kl. 20:02
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 14:18
Hvordan fungere sådan en popcorn hour?

jeg har nogle film på min eksterne hhd, men ønsker noget stationært sådan at jeg ikke altid skal sætte min mac til når jeg vil se dem på tv'et, vil sådan en løse mit problem? 
Til top
Bananabot Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bananabot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Hvordan fungere sådan en popcorn hour?

jeg har nogle film på min eksterne hhd, men ønsker noget stationært sådan at jeg ikke altid skal sætte min mac til når jeg vil se dem på tv'et, vil sådan en løse mit problem? 

Når du nu har mac ville en appleTV måske være mere oplagt.
Men som udgangspunkt kan de begge det du efterspørger...


Redigeret af Bananabot - 15-Februar-2013 kl. 14:21
Til top
JørnB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørnB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 14:20
Ja, det er lige sådan noget den er til.
Der er plads til en disk internt, eller du kan sætte en USB disk til. Den kan også streame fra et NAS via Ethernet.




Redigeret af JørnB - 15-Februar-2013 kl. 14:21
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 14:31
Er indehaver af en Apple tv men den kan kun streame over nettet, og min MacBook er for gammel til mirrorplaying, jeg vil derfor gerne have noget mere stabilt :-)

Hvilke formater kan den afspille? Og hvordan er det med mkv filer? Får jeg underteksterne med eller?
Til top
JørnB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørnB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Er indehaver af en Apple tv men den kan kun streame over nettet, og min MacBook er for gammel til mirrorplaying, jeg vil derfor gerne have noget mere stabilt :-)

Hvilke formater kan den afspille? Og hvordan er det med mkv filer? Får jeg underteksterne med eller?

 
Den har afspillet alt jeg har smidt efter den. MKV undertekster og flere lydspor er ikke noget problem.
Der hvor den måske halter lidt efter Apple TV og andre moderne afspillere er mht. grafisk brugergrænseflade da den som standard er lidt "liste" baseret.
Men selve afspilningen fejler intet. 

Apple TV'en kan jailbreakes da der er version 2, og man kan smide f.eks. PLEX eller XBMC på den og dermed afspille fra netværket. Kræver dog lidt at sætte sig ind i hvis man ikke har rodet med den slags i forvejen.



Redigeret af JørnB - 15-Februar-2013 kl. 14:39
Til top
LarsKnudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsKnudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 14:39
Napper gerne grafikkortet for 300,- men bor i Nordjylland så har ikke mulighed for fremmøde. Lad mig vide hvis du ombestemmer dig ift. til at sende.

Redigeret af LarsKnudsen - 15-Februar-2013 kl. 14:40
Til top
JørnB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørnB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af LarsKnudsen LarsKnudsen skrev:

Napper gerne grafikkortet for 300,- men bor i Nordjylland så har ikke mulighed for fremmøde. Lad mig vide hvis du ombestemmer dig ift. til at sende.
Hej Lars,

Det er noteret. Som nævnt lader jeg lige budene køre til i morgen aften, men tror sagtens vi kan finde ud af noget forsendelse på grafikkortet. 
Har den originale indpakning så den skulle være godt rustet til post danmarks behandling Smile
Til top
LarsKnudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsKnudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 15:11
Cool, holder øje med tråden :)
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 15:48
Så vil jeg gerne købe den popcorn maskine :-)
Til top
JørnB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørnB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Så vil jeg gerne købe den popcorn maskine :-)

Det skal du da have lov til så :)
Skal jeg tolke det som et bud på 300kr?

Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 16:30
Byder 1000,- for popcorn og apple tv2.
Kommer til sjælland ca. 1 gang i måneden men forudbetaler indtil det kan hentes
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu