recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Oprydningssalg (Afsluttet)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Oprydningssalg (Afsluttet)

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 19:39
Nu skriver du at du ønsker kontant ved fremmøde:-)
så vil du sende vil jeg hellere det:-)
1000 + pp - apple tv2 og popcorn
Til top
JørnB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørnB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Vil du gå af med PSU og kabinet for sig selv? Kan nemlig ikke rigtig bruge resten til så meget. :(
Hej Benjamin,

Jeg kan godt fjerne resten, men det hele følger nu sådan set med i prisen. Smile
Prisen var ment for kabinet alene da det var ganske dyrt. Det fremstår også helt uden ridser.
MB/CPU/RAM ikke har den store værdi idag og tæller derfor ikke rigtig med i prisbetragtningen. PSU er dog ganske glimrende og står til ca. 500kr alene hvis man skal have en ny. Den kræver en ekstern DC strømforsyning, og jeg mener at jeg har den liggende stadigvæk (følger gerne med).

Men giv et fair bud på PSU og kabinet, så kan jeg bare pille resten ud Smile


Til top
JørnB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørnB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af soren_b soren_b skrev:

Nu skriver du at du ønsker kontant ved fremmøde:-)
så vil du sende vil jeg hellere det:-)
1000 + pp - apple tv2 og popcorn

Jeg kan nok overtales til at sende Wink.

Kan bare bedst lide at folk lige ser og prøver hvad de køber, så der ikke er misforståelser og "overraskelser".
Samt at min erfaring med post DK gør at jeg altid er lidt nervøs ved at sende elektronik...
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 20:00
Hej

Hvad er status på ATV & Wii

Jesper
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 20:07
Tak for din ærlighed, er trods alt lidt blind på det område vil bare gerne have sådan en mediaafspiller så jeg kan bruge min hdd lidt mere stationært :)
Til top
mickeynygaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Marts-2011
Sted: Mårslet, DK
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mickeynygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 21:33
Jeg er med på 500 plus porto, for Elgato tuneren.
Til top
JørnB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørnB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af mickeynygaard mickeynygaard skrev:

Jeg er med på 500 plus porto, for Elgato tuneren.
Noteret.
Til top
JørnB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørnB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 11:25
Budet på 400kr for grafikkortet er trukket tilbage.

Lars, hvis du stadig er frisk så tæller dit bud på 300kr igen.
Til top
LarsKnudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsKnudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 16:19
Mit bud står stadig ved magt :)
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 16:29
Hej

er ATV stadigvæk til salg?

Jesper
Til top
tnrecordere Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Marts-2012
Sted: KBH
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tnrecordere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 16:30
500,- for eyetv med afhentning i Kbh.
Til top
JørnB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørnB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af Packer Packer skrev:

Hej

er ATV stadigvæk til salg?

Jesper
Hej Jesper,

Ingen ting er solgt endnu da jeg lader folk byde frem til kl 20 i aften.
Jeg har fået et bud på ATV2 og Popcorn hour A100 på 1000kr samlet, samt 400 kr for Popcorn alene.
Det er lidt svært med den slags bud på samlede ting, men da jeg ikke har fået nogle bud på ATV alene vælger jeg at tolke det samlede bud som det bedste indtil videre.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu