|
S: Oprydningssalg |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2015 kl. 09:41 |
Så har jeg fået ryddet op i mine skabe.
Jeg prøver lige her at se hvad i byder inden jeg smider det hele på Ebay. 1) OPPO 105 region fri købt i TC stadig med Garenti. HBO6000kr SOLGT 2) DVDO edge scaler købt i TC ikke garenti længere HBO 750KR SOLGT 3) DVDO QUICK lige købt kun lige åbnet købt i TC stadig med Garenti HBO 1600kr 4) Samsung BD-F7500 købt i FONA HBO 500kr SOLGT 5) Linn Majik DS, helt fantastisk streamer. Købt af Wassago HBO 5000kr 6) Linn Exotik 7.1 passtrough forforstærker pisse god. Købt på Ebay. HBO 4000kr OPPO 105 og Linn Exotik kørte pisse godt sammen jeg har blot nedgraderet lidt da familien ikke orkede alle de fjernbetjæninger. Happy bidding Hilsen Jonas Bojer Redigeret af Jonas Bojer - 19-Marts-2015 kl. 17:22 |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
500 budt for Samsung. Hvor?
|
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
Alt befinder sig i Århus C Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
er forsendelse af DVDO muligt?
|
|
![]() |
|
Hejsa jeg kan da bare tage den med til KBH har folk der over hele tiden ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
smider dig lige en pb.
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Vil gerne hente Sammy for 500 i Kbh hvis muligt.
|
|
![]() |
|
CPalm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Status: Offline Point: 19 |
600 budt for Samsung
|
|
![]() |
|
Skide godt tak ;O) |
|
![]() |
|
Da jeg gerne vil Have ryddet op stopper aktionen torsdag den 19-3 24:00
Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Hvis det er Edgen strecker napper, så har jeg et spørgmsål til Quick. Er det den der hedder Quick6? Og hvad skal du have for den?
|
|
![]() |
|
http://www.dvdo.com/Quick6R/ uden RUKO da det vist ikke er i EUR det fungere ;O)
Dobbelt kontrollere det når jeg kommer hjem har faktisk kun skåret i tapen ikke kikket i kassen endnu ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |