|
S: Oprydningssalg |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Yes, så Quick6. Jeg var måske lidt hurtig, jeg så bare DVDO og gik ud fra at den også skalerede til 4k. Det jeg jo så læse at den ikke gøre, det er bare en virkelig god switch.
|
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
|
No den kan ikke scalere ;O) Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 521 |
|
Bud 500 kr. For quicken afhentet i kbh.
|
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
|
hehe lige fettet nok den har end ikke været oppe af kassen endnu og koster kr. 3.895 fra ny ;O) Hilsen Jonas |
||
![]() |
||
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 521 |
|
Ja du har helt ret - undskyld for skambud - også selv om jeg mener at have set den på en US hjemmeside for omregnet ca. 2200 dkr. men så er budgivningen forhåbentlig igang ![]() Har personligt kun nysgerrigt brug for den (ville se om den er så hurtig til at skifte input som alle tests beskriver) men da jeg lige har byttet min Onkyo 3010 ud med en Marantz AV-7702 er det et overstået problem - men det er da nærliggende at den er selvskreven til ellers glade Onkyo ejere der døjer med HDMI problemer.. (selv 3010 var langsom så det er ikke kun de gamle modeller)
![]() Redigeret af Just Curious - 13-Marts-2015 kl. 22:23 |
||
![]() |
||
|
2 dage tilbage ;O)
|
||
![]() |
||
|
1 dag til bage + lidt løse timer ;O)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Har sendt dig nogle SMS'er ang. Track nr på det jeg har købt af dig.
Svar lige. |
||
![]() |
||
|
LOL kan se nummeret er på de er dæleme langsomme sender det tirsdag den 17, snakker lige med Posthusen for det plejer max at tage 1-2 dage ;O) HIlsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
|
SÅ ER DENNE TRÅD AFSLUTTET RESTEN RYGER PÅ EBAY nu ;O)
Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Ja det er godt nok sløv service fra Post dk.
Jeg fik tilsendt en pakke fra Frankrig i tirsdags og den kom idag, og din pakke sendt samme dag fra Jylland er stadig ikke dukket op. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |