recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Optoma HD20 projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Optoma HD20 projektor

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jlowe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Januar-2008
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jlowe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Optoma HD20 projektor
    Sendt: 16-Juli-2013 kl. 12:32
Jeg sælger min Optoma HD20 Full HD projektor, da jeg har opgraderet til en 3D projektor.

Indtil nu er Optomaen suverænt den bedste projektor jeg har ejet. Flot billede og meget lydsvag.

Pæren har gået ca. 1500 timer (det helt præcise antal kan jeg ikke se da jeg har nulstillet antallet af timer en gang i starten da jeg rodede rundt med indstillingerne en sen aften), men der er INGEN misfarvninger eller pixelfejl at se og Optoma skriver at pæren kan køre op til 3.000 timer. Så hvis du ser 2 timers film hver dag så er der mindst 2 år tilbage på pæren :-)

Maskinen er i flot stand og har stået i et ikke-ryger hjem. Den har hængt i min hjemmebio langt væk fra pilfingre :-)

Den har 2 HDMI indgange og kører 1080p.

Der medfølger selvfølgelig strømkabel og fjernbetjening. Måske har jeg endda originalkassen på loftet.

Jeg tænker en pris på imellem 1.500 og 2.000 kroner? - men giv et bud.
Maskinen SKAL afhentes i Silkeborg. Så kan køber også se den inden betaling :-)
Til top
Jlowe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jlowe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 12:34
Den fik i øvrigt en "hot award" fra Projectorreviews i sin tid :-)
Se anmeldelsen her:
http://www.projectorreviews.com/optoma/hd20/summary.php

Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 13:58
Hvad koster en ny pære? Og hvor kan sådan en skaffes henne? :D
Til top
Jlowe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jlowe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 16:08
Nu tror jeg ikke pæren trænger til at blive skiftet de næste mange år, jeg kan se at Optoma skriver helt op til 4000 timer på deres hjemmeside. Men ellers kan jeg se at en ny lampe står til 250 dollars på deres amerikanske hjemmeside. Dvs. knap 2000 kroner hvis der kommer told på...
Til top
Jlowe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jlowe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2013 kl. 10:40
Bump... bud er velkomne.
Til top
deceiver Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Februar-2012
Sted: Vejle
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér deceiver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2013 kl. 16:29
Hejsa

1000kr. Afhentet.

Mvh.
Kent
Til top
Jlowe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jlowe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2013 kl. 17:45
Hej Kent

Det er for lidt trods alt. 
1500,00 afhentet - og så kan du køre fullHD på 120 tommer allerede her i sommeren :-)
Til top
mortenint Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juni-2012
Sted: Odense
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenint Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2013 kl. 20:10
Jeg kunne godt være interesseret omkring 1200-1300kr. Jeg kører forbi Silkeborg i morgen formiddag og igen i morgen aften, så jeg kunne sagtens kigge ind forbi og hente.
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2013 kl. 21:51
Hvor meget kan man se af forskel fra 720 til 1080?

Tro godt jeg kunne finde på at byde dig 15-1700,- har bare først svar imorgen om jeg kan danne det hele (Har en mulig køber til min)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Jlowe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jlowe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2013 kl. 22:10
Hejsa, min mindstepris er 1500,00 og den første der byder det afhentet får maskinen. Så er det mest fair for alle. Den kan afhentes lørdag inden 10.00 eller hele søndagen - såfremt man gerne vil igang hurtigt :-)

->Benjamin. Jo større "skærm" du bruger jo mere tydelig er forskellen på HD og FullHD. Et 32 tommer TV vil du ikke kunne se meget forskel, men på et 100 tommer lærred er der stor forskel. Men så er der også hele projektorens kvalitet. Optoma HD20 laver et supergodt billede, hvor specielt farverne er gode. Så uden jeg kender din nuværende projektor - så vil du opleve en positiv forskel....
Til top
Jlowe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jlowe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2013 kl. 20:39
Sidste bump inden jeg sætter den på dba.dk :-)
Til top
Charmerdeluxe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juli-2005
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Charmerdeluxe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2013 kl. 22:56
Er den solgt?

Best Regards
Frederik
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu