|
S: Optoma HD20 projektor |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jlowe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Status: Offline Point: 185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2013 kl. 12:32 |
Jeg sælger min Optoma HD20 Full HD projektor, da jeg har opgraderet til en 3D projektor.
Indtil nu er Optomaen suverænt den bedste projektor jeg har ejet. Flot billede og meget lydsvag. Pæren har gået ca. 1500 timer (det helt præcise antal kan jeg ikke se da jeg har nulstillet antallet af timer en gang i starten da jeg rodede rundt med indstillingerne en sen aften), men der er INGEN misfarvninger eller pixelfejl at se og Optoma skriver at pæren kan køre op til 3.000 timer. Så hvis du ser 2 timers film hver dag så er der mindst 2 år tilbage på pæren :-) Maskinen er i flot stand og har stået i et ikke-ryger hjem. Den har hængt i min hjemmebio langt væk fra pilfingre :-) Den har 2 HDMI indgange og kører 1080p. Der medfølger selvfølgelig strømkabel og fjernbetjening. Måske har jeg endda originalkassen på loftet. Jeg tænker en pris på imellem 1.500 og 2.000 kroner? - men giv et bud. Maskinen SKAL afhentes i Silkeborg. Så kan køber også se den inden betaling :-)
|
|
![]() |
|
Jlowe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Status: Offline Point: 185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den fik i øvrigt en "hot award" fra Projectorreviews i sin tid :-)
Se anmeldelsen her: http://www.projectorreviews.com/optoma/hd20/summary.php |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Hvad koster en ny pære? Og hvor kan sådan en skaffes henne? :D
|
|
![]() |
|
Nu tror jeg ikke pæren trænger til at blive skiftet de næste mange år, jeg kan se at Optoma skriver helt op til 4000 timer på deres hjemmeside. Men ellers kan jeg se at en ny lampe står til 250 dollars på deres amerikanske hjemmeside. Dvs. knap 2000 kroner hvis der kommer told på...
|
|
![]() |
|
Bump... bud er velkomne.
|
|
![]() |
|
deceiver ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2012 Sted: Vejle Status: Offline Point: 29 |
Hejsa
1000kr. Afhentet. Mvh. Kent |
|
![]() |
|
Hej Kent
Det er for lidt trods alt. 1500,00 afhentet - og så kan du køre fullHD på 120 tommer allerede her i sommeren :-)
|
|
![]() |
|
mortenint ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 55 |
Jeg kunne godt være interesseret omkring 1200-1300kr. Jeg kører forbi Silkeborg i morgen formiddag og igen i morgen aften, så jeg kunne sagtens kigge ind forbi og hente.
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Hvor meget kan man se af forskel fra 720 til 1080?
Tro godt jeg kunne finde på at byde dig 15-1700,- har bare først svar imorgen om jeg kan danne det hele (Har en mulig køber til min) |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Hejsa, min mindstepris er 1500,00 og den første der byder det afhentet får maskinen. Så er det mest fair for alle. Den kan afhentes lørdag inden 10.00 eller hele søndagen - såfremt man gerne vil igang hurtigt :-)
->Benjamin. Jo større "skærm" du bruger jo mere tydelig er forskellen på HD og FullHD. Et 32 tommer TV vil du ikke kunne se meget forskel, men på et 100 tommer lærred er der stor forskel. Men så er der også hele projektorens kvalitet. Optoma HD20 laver et supergodt billede, hvor specielt farverne er gode. Så uden jeg kender din nuværende projektor - så vil du opleve en positiv forskel.... |
|
![]() |
|
Sidste bump inden jeg sætter den på dba.dk :-)
|
|
![]() |
|
Charmerdeluxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2005 Status: Offline Point: 95 |
Er den solgt?
|
|
Best Regards
Frederik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |