|
S: Pana 42PZ70 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AVnerd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2015 kl. 20:34 |
Hej
Jeg skal flytte, og mit elskede Panasonic TH-42PZ70EA skal ikke flytte med ![]() Det er jo en ældre model, men billedet står stadig fremragende. Kan afhentes på Østerbro i Kbh. Sælges til højstbydende, men startprisen er .... 0 kroner (en flaske specialøl er også velkommen). Jeg flytter i slutningen af maj, men det kan godt afhentes inden da. /Mikkel
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil gerne byde en flaske Brewcat eller 3... det er en god øl :)
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
AVnerd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Kief
Kom til at lave emnet i 2 kategorier (glemte at slette den her..) Den er også i Køb/salg og allerede solgt der. Beklager :-( Egentlig lukkede jeg den forleden, men siger til hvis det ikke bliver til noget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |