recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Panasonic DMP-UB700 UHD afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Panasonic DMP-UB700 UHD afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Panasonic DMP-UB700 UHD afspiller
    Sendt: 17-December-2016 kl. 18:17
Jeg ville efter overvejelse fortryde mit køb af en Panasonic UB-700 afspiller hos Elgiganten.
jeg vil idag tører den af inden jeg pakkede den ind, men der kom desværre nogen ridser på den blanke overflade.
Jeg købte den sidste weekend Hvor den var på tilbud til 2999 kr. Jeg vil prøve at tage ned i en Elgiganten butik på mandag og høre hvad de siger til det.
men jeg vil først prøve at høre om nogen vil købe den til samme pris som jeg gav. Det er fast pris for ellers beholder jeg den.
Den er stille, alt fungere som det skal, afspiller det du smider i den til UG.
det eneste som er pakket ud af kassen er selve maskinen. Alt andet ligger i indpakningen som da jeg fik den.
Jeg vil hører om nogen har interesse i den?
Jeg har ingen billeder af maskinen eller ridserne, men kommer hjem i morgen hvor jeg kan sende billeder, hvis nogen har interesse i det.
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2016 kl. 19:49
Jeg er ikke interesseret overhovedet til den pris for en brugt afspiller. 1000kr maks
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2016 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af Japer Japer skrev:

Jeg er ikke interesseret overhovedet til den pris for en brugt afspiller. 1000kr maks

Så er det jo så bare ikke dig der skal købe den. Som han skriver så er den jo nærmest ikke brugt, det eneste er de ridser som der er kommet på den.

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 06:23
Oprindeligt skrevet af Japer Japer skrev:

Ved du hvilken vare du næsten byder på ?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu