recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Panasonic, Lexicon, Onkyo, miniDSP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Panasonic, Lexicon, Onkyo, miniDSP

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Status: Offline
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af Meteora Meteora skrev:

hvad vil du have for den du kan pm mig
Det er gjort Smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 12:50
Oppo SOLGT Smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 13:18
Procella Audio P6 højttalere og AT-lærred SOLGTSmile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 15:10
Cambridge højttalere SOLGTSmile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 15:31
MK subs SOLGTSmile
Til top
NightMartiN.DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2007
Sted: Denmark
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NightMartiN.DK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 15:38
Pris for projektor og hvor længe har pæren kørt?
Onkyo 606
Panasonic BD60
Samsung 65" 8005 serie
Sanyo Z4 + 90" Multibrackets lærred
Scandyna MiniPod + MicroPod + Jamo S60CEN
Intel NUC @ Kodi + Logitech DiNovo Edge
PS3 Slim 320GB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af NightMartiN.DK NightMartiN.DK skrev:

Pris for projektor og hvor længe har pæren kørt?
Pm sendt Smile
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 18:56
Pm mig gerne med priside på projektor og lexicon.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af bjorno bjorno skrev:

Pm mig gerne med priside på projektor og lexicon.
Det er gjort Smile
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 10:31
Måske priserne skulle vises her :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Måske priserne skulle vises her :)

Det er nok en god idé.

Panasonic PT-AT5000 projektor:
Projektorlampen er den originale og har kørt lidt under 1000 timer. Projektoren
er i perfekt stand ellers; jeg har ikke oplevet nogle problemer. Kvittering fra AV-connection. Har
original emballage også, men ingen 3d-briller. Jeg tænker 10k kr. VM Acoustics glas-hylde til projektoren kan evt medfølge.

Lexicon GX-7:
Lexicon'en er i perfekt stand med original emballage. Jeg kan se at der er en demo-model til salg hos KT radio for 22k kr, men jeg tænker nærmere 12k kr.

Onkyo PR-SC886 processor:
Processoren er med original emballage, alt tilbehør, inkl. målemikrofon. Den er i fin stand, men "skue ned for volumen"-knappen på fjernbetjeningen skal trykkes lidt bestemt for at virke, men det er faktisk ikke noget jeg tænker over i normalt brug, men synes at det skulle nævnes. Ellers er udstyret i perfekt stand. Jeg ved ikke rigtigt hvad sådan en bør koste? Jeg tænker omkring 6k kr.

miniDSP 10x10 Hd DSP:
Jeg kan se at jeg har betalt 4.210 kr for den d 21 juni i år. Dertil har jeg 11 RCA kabler af professional kvalitet købt fra Thomann.de, hvis det er noget der kan bruges. Og så har jeg også softwaren som det kræves at man køber seperat. Og evt. en kalibreret målemikrofon der virker via usb, så man slipper for seperat lydkort. Udstyret er selvfølige i perfekt stand, og har næsten ikke været brugt. Har original emballage også. Samlet pris med kabler, mikrofon og software: 3,5k kr.

Priserne ovenfor er bare idéer, da det kan være svært at vurderer hvad tingene bør koste. Jeg er til at handle med Wink Kontakt mig på PM hvis der er noget der har interesse.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 19:17
miniDSP SOLGT Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu