|
S: Panasonic P50GT30Y |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kim Frederiksen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2017 kl. 20:56 |
Fin stand!
Nærmere introduktion behøves vist ikke. Plasma, Full HD. Ingen smart funktioner. Pris: 2500 ?? Ellers kom med bud og se hvad jeg siger.. Kan evt byttes til noget subwoofer. Skærmen står i 4060 Kirke Sonnerup, og skal afhentes ved evt salg. Billeder kan tages ved interesse.
|
|
-- If it has wheels, I can race it--
|
|
![]() |
|
axelrodi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
Ja det skal nok være en god dag hvis du skal have 2500 for den.
Jeg vil betale 1500, og kan afhente. |
|
![]() |
|
Kim Frederiksen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
2000 så har vi en aftale!
|
|
-- If it has wheels, I can race it--
|
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
Jeg må holde mig ved 1500. Jeg købte for nyligt en 64" til lige over 2000 så damen giver mig sgu ikke lov til at spendere mere end 1500 på et tv til soveværelset ;)
Lad mig vide om det har interesse, så kan vi aftale nærmere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |