recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Panasonic TX-P50X10Y
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Panasonic TX-P50X10Y

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Panasonic TX-P50X10Y
    Sendt: 12-Juli-2012 kl. 02:04
Da jeg har købt nyt TV, sættes dette til salg.
Står rigtig flot, dog sidder dækslet til batterierne på remoten ikke ordentligt (en af de små tapper er knækket), det kan dog klares med tape.
 
TV'et er fra 7/5 2009 og købt hos NB Radio i Roskilde. (original kvittering medfølger)
 
Jeg er anden ejer af TV'et.
 
Jeg har ikke den originale emballage, men jeg har kassen fra mit nye 60 tommer, der evt. kan bruges til transporten, hvis man gerne vil have det pakket ind.
 
TV'et skal afhentes i Frederiksværk.
 
HBO. 2000
 
Tråden kører til fredag kl. 22 og TV'et skal afhentes lørdag eller søndag. Ved alle bud efter 21.50 forlænges budrunden med 10 min.
 
Mvh. Jacob
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 19:51
Så er der kun et par timer igen, ellers må det i gæsteværelset.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 22:50
Skal jeg ikke nappe det for de 2000 ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 00:55
Det er du velkommen til. Sender PM.
 
Mvh. Jacob
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu