|
S: paradigm 5.1 system (ink sub) |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er frontstof på alle 5 højtalere. Der er et lille hul i den ene højtaler. Der er nogle mindre skrammer på de andre
Kan ikke rigtig levere det i Kbh. Har leveret en pioneer reciever før til dig. Men skal ikke umiddelbart den vej. Men alt kan jo lade sig gøre for en pris. Det var i charlottenlund eller Hellerup ik ? |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Det er i Charlottenlund. Okay og 2000 kr. er for alle 5 højtalere + subwoofere? Kan du ikke smide mig en pm med pris inkl. levering, så kan vi tage den derfra. ![]() mvh. michael
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Stadig ikke solgt
|
|
|
|
![]() |
|
Kasper_M_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Du/i skal ikke tilfældigvis mod Jylland?
|
|
![]() |
|
Jo om 2 uger skal vi til Nordjylland. Men det er med hund/kone og 2 børn. Så der bliver ikke plads til 2 glasstandere 5 højtalere og en subwoofer. Øv øv. Men måske skal svigerfar over og passe ungerne hvis konflikten fortsætter.
|
|
|
|
![]() |
|
Kasper_M_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Hvis der er mulighed for at få lidt hjælp til fragten hvis Du/i tilfældigvis skal herop ad, så er jeg nok frisk på en handel... Lad mig evt høre fra dig.
Mvh. Kasper Andersen. Tlf. 40714521 |
|
![]() |
|
Det er bare i orden. Kan ikke se hvordan det ville kunne lade sig gøre. Men hvis jeg på mirakuløs vis finder en løsning skal jeg nok sige til
|
|
|
|
![]() |
|
JayQ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Hvor stor en forstærker skal der til for at "trække" sådan et sæt?
|
|
![]() |
|
Så meget er jeg ikke inde i det, så måske der er nogle der har bedre styr på det
Hvis nogen ligger inde med brugbar Info. Så er det bare at skrive- Hvilken reciever har du nu da |
|
|
|
![]() |
|
JayQ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Lige nu har jeg et af Sony's Blueray afspiller med Surroundsound. Så har overvejet i første omgang bare at prøve at sætte det til istedet for de originale højtalere. Men det er nok ikke godt nok i længden .. Så tænker at det ville være rart at vide hvor meget/lidt jeg skal ofre på en sorround reciever for at det ville være "rigtigt" .. Har ingen forstand på Hifi , jeg ved bare at jeg er træt af at lyden er så dårlig , når jeg har en Epson tw3200 til at give et fantastisk billede. :)
|
|
![]() |
|
Er sikker på at hvis man køber en denon marantz onkyo eller pioneer på brugtmarkedet til 1000 kroner så er man fint stillet.
Ellers skal man nok ofre 2000 for noget helt nyt |
|
|
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Halløjsa :)
Hvad er prisen på subben alene?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |